موضوعات داغ

آشنایی با فراری P80/C؛ معجون بی نظیر از ترکیب گذشته و حال

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
محصولات خاص فراری همانند یک شئ قیمتی اگر چندین سال نگهداری شوند، تبدیل به خودروهای ارزشمندی شده و مالکان آن می توانند با فروش آنان در حراجی به پول های چندین میلیون دلاری برسند، هرچند محصولات خاص فراری چند سالی یکبار و آن هم به تعداد بسیار محدود تولید شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. حال پیرو همین موضوع، در روزهای گذشته کمپانی خودروسازی فراری یکی دیگر از اعضای خاص خانواده خود را معرفی کرده و بر روی آن نام P80/C نهاده است.
برای طراحی و ساخت این خودروی منحصربه فرد فراری، گفته می شود که کمپانی خودروسازی فراری به احترام دو خودروی افسانه ای خود یعنی فراری Dino 206 S و همچنین خودروی 330 P3/P4 این اتومبیل منحصربه فرد را طراحی کرده است تا یادآور دهه 60 میلادی در عصر جدید و خودروهای اسپرت این شرکت در مسابقات باشد. جالب است بدانید که طراحان شرکت خودروسازی فراری از سال 2015 تمرکز خود را بر روی این اتومبیل منحصربه فرد گذاشته و نتیجه نهایی آن را در سال 2019 میلادی معرفی کرده اند، هرچند صرف این زمان 4 ساله تنها برای کسانی خوب است که در مسابقات اتومبیلرانی شرکت می کنند و یا کلکسیونرهای بزرگ محصولات فراری هستند، زیرا این خودرو فاکتورهای مورد نیاز برای دریافت استانداردهای جاده ای همچون ارتفاع لازم، سیستم روشنایی جلو و... را ندارد و مخصوص طراحی شده تا در مسابقات شرکت کند و بعید می دانیم که مشتریان از این اثر هنری در مسابقات استفاده کنند.

فراری P80/C

فراری P80/C


در رابطه با مشخصات فنی فراری P80/C هیچگونه صحبتی نشده است، اما می دانیم که این خودرو برپایه خودروی فراری 488 GT3 توسعه پیدا کرده است و تنها در ظاهر خود با یک تحول بزرگ همراه شده تا در کنار چهره جدید و زیبایی بیشتر، کارایی بالاتری هم نسبت به دیگر هم قطاران خود داشته باشد. مورد دیگر هم قیمت فروش فراری P80/C خواهد بود که شرکت سازنده هیچگونه صحبتی در رابطه با آن نکرده است، اما تجربه نشان می دهد که محصولات خاص فراری هرچند گران باشند، مشتریان حاضر به پرداخت هزینه های کلان برای داشتن یکی از آنان خواهند بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد