موضوعات داغ

نگاهی به شرایط و قیمت دی اس 6 در بازار، لوکس و غریب + جدول قیمت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
چندین سال است که برند دی اس ، که زیرشاخه لوکس پژوسیتروئن محسوب می شود، اقدام به عرضه محصولات با برند شخصی خود کرده و در این بین، شاهد ارایه کراس اوورهای رنگارنگ متعددی از سوی این خودروساز هستیم. یکی از لوکس ترین ساخته های این کمپانی، دی اس 6 است که تا پیش از ورود دی اس 7 ، لوکس ترین محصول این شرکت شناخته می شد.
سبک طراحی دی اس 6 از زبان طراحی زیبا و در عین حال محافظه کارانه این برند تبعیت می کند که در عین سادگی، زیباست. در درون خودرو نیز شاهد استفاده از چرم و آلومینیوم فراوان هستیم و به راحتی خواهید فهمید که چه مقدار پول را خرج خرید خودرو کرده اید. مشابه بسیاری از محصولات اروپایی، اهرمی گرد پایین دنده وجود دارد که برای انتخاب حالت رانندگی در نظر گرفته شده است.

دی اس 6

دی اس 6

پیشرانه دی اس 6 ، همانند بسیاری از ساخته های این شرکت، موتور 1.6 لیتری توربوشارژر است که پس از استارت زدن، به نرمی فعالیت می کند و در کل حرکت این خودرو، نرم و بی صداست. یکی از نقاط ضعف دی اس 6 ، کوچک بودن شیشه عقب است که دید این قسمت از خودرو را مشکل می کند و دی اس برای رفع این مشکل، دوربین عقب را قرار داده است. ساخته های سیتروئن به هندلینگ خوب مشهورند و دی اس 6 نیز از این ویژگی بهره مند شده است. همچنین سیستم تعلیق این کراس اوور لوکس، در خنثی کردن اثر دست اندازهای خیابان های ایران، که کم هم نیستند، عملکرد فوق العاده ای دارد.
آنطور که مهبد احمدیان، نویسنده خودروبانک می گوید، دی اس 6 خودرویی "متفاوت"، در سگمنتی "متفاوت" با مشتریان خاص و "متفاوت" برای بازار "متفاوت" ایران است. بازاری که هم اکنون تحت تحریم های بین المللی قرار داشته و خطر نبود خدمات پس از فروش، مالکان دی اس 6 را تهدید می کند. همچنین بازار دست دوم این خودرو کاملا بی رونق است و خرید آن به اشخاصی توصیه می شود که برای طولانی مدت، قصد تعویض خودرو خود را ندارند. در جدول زیر، نگاهی به قیمت دی اس 6 در بازار خواهیم انداخت.

جدول قیمت دی اس 6 در بازار آزاد

جدول قیمت دی اس 6 در بازار آزاد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد