موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل ، خودروی اسپرت و زیبا

عکس مطلب اول
نیسان در سطح جهانی یک برند خوب و شناخته شده است و در ایران هم به خاطر سابقه خوبی که دارد مردم آن را می‌شناسند و حسابی در بازار جا افتاده است. مردم ایران سال‌ها پیش با خودروهای دو ‌در و چهار ‌در نیسان پاترول رانندگی کرده و از آن لذت برده‌اند. مدل ایکس تریل از سال 2000 در سه نسل تولید شده است و در سال 2017 نیسان نسل سوم ایکس تریل را عرضه کرد. طراحی جلو خودرو نیسان ایکس تریل خوب و شکیل است و حس قدرت را القا می‌کند. طراحی جلوپنجره در واقع می توان گفت امضا نیسان شده است و لگوی خود را در داخل آن قرار می‌دهد. چراغ‌های جلوی این خودرو قشنگ است اما از سال ۲۰۱۳ تاکنون تغییری در آن ایجاد نشده است.
در طراحی داخلی نیسان ایکس تریل از بین صندلی‌های جلو، فضایی برای گذاشتن لوازم ضروری وجود دارد که با بستن در آن می‌توان آن را محلی برای قرار دادن آرنج در نظر گرفت. قرار گیری قطعات روی در فیبر کربن را شبیه‌سازی می‌کند.این خودرو هم به صورت 5 نفره و هم 7 نفره با سه ردیف صندلی عرضه شده است.
از آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم نیسان کانکت اشاره کرد که با گوشی هوشمند به خوبی ارتباط برقرار کرده و شما می‌توانید از اپلیکیشن‌های پخش فیلم و موسیقی آنلاین و آفلاین از طریق نمایشگر وسط استفاده کنید. صندلی عقب خودرو ایکس تریل می‌تواند به صورت ریلی عقب و جلو شود. حتی پشتی آن را می‌توان خواباند تا فضای صندوق عقب بیشتر شود. در مورد فضای صندلی‌های عقب باید گفت که جای پای خوبی دارد و همین طورفضای سر راحت است و سقف آن پانوراما یک تکه است و دو خروجی تهویه مطبوع دارد. اعداد محاسبه شده در تست شتاب: شتاب ۰ تا ۱۰۰، ۱۱.۲۶ ثانیه و شتاب ۰ تا ۶۰، ۵.۵۷ به دست آمد. در مجموع موتورهایی که برای نیسان ایکس تریل استفاده شده است: موتور بنزینی، یک موتور هیبریدی 2 لیتری با 144 اسب بخار و یک موتور 2.5 لیتری با 170 اسب بخار و یک موتور دیزلی 2 لیتری دی سی آی با 170 اسب بخار دارد.
سیستم دیفرانسیل خودرو نیسان ایکس تریل ۳ حالت دارد: حالت اول حالت اتو است که پیش فرض آن این است که نیرو را به دیفرانسیل جلو می‌دهد و در شرایط خاص می توان تا ۵۰ درصد نیرو را روی دیفرانسیل عقب هم ببرد، حالت دوم حالت تک دف است که حالت دیفرانسیل جلو است و بهتر است که شما در شرایط عادی شهر روی حالت تک دف جلو باشید، حالت سوم حالت دف لاک است که به طور پیوسته و مداوم نیرو را به صورت مساوی روی چهار چرخ تقسیم می‌کند. فرمان بسیار نرم و ماشین در هر سرعتی در کنترل شماست اما سیستم تعلیق آن کمی خشک است و در دست اندازهای تهران کمی می‌کوبد. صدای موتور در دور موتور‌های بالا داخل کابین شنیده می‌شود. در ماشین‌های شاسی بلند امنیتی بخصوص در مورد ترمز بسیار مهم است. نیسان ایکس تریل فرمول‌های عالی دارد و ترمز آن از همه رقبا بهتر است به طوری که خط ترمز آن حتی از تویوتا رو۴ و سورنتو هم کمتر است.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو نیسان ایکس تریل به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/20
سلام
سیستم دفرانسیل این ماشین در پاترول های جدید، پتفایندر و رنو داستر استفاده شده و هیچ کدام دف لاک نیستند. فقط تقسیم نیرو به چهار چرخ انجام میشه. مانند سیستم AWD دایمی. نیسان برای بازار خودش روی تمامشان می نویسد Lock که در دیدگاه اول به نظر همان دف لاک هست ولی در واقع نیست. سپاس