موضوعات داغ

جزئیات بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی شهری اعلام شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور اظهار داشت: برای اجرای بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی شهری تعداد ثبت‌نامی‌ها باید به حد نصاب برسد و تا پایان فروردین ماه ثبت‌نام رانندگان جمع بندی خواهد شد. همچنین حق بیمه پرداختی به ازای هر فرد خانوار ماهانه 45 هزار تومان است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: تعداد رانندگان تاکسی به همراه خانواده‌هایشان در کشور حدود یک میلیون و 200 هزار نفر است که برای نهایی شدن بیمه تکمیلی آنان حدود یک ششم از این جمعیت باید ثبت‌نام کنند. رانندگانی که قصد ثبت نام برای بیمه تکمیلی را دارند باید سریعتر به سامانه IRTUSAN.IR مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند.
وی در ادامه افزود: هزینه ماهانه به ازای هر فرد خانوار برای بیمه تکمیلی 45 هزار تومان است و در صورت تکمیل اطلاعات بعد از 15 روز این بیمه اجرایی می شود. همچنین برخی از موارد بسته خدمتی بیمه تکمیلی عبارت است از هزینه اعمال جراحی تخصصی تا سقف 14 میلیون تومان، هزینه اعمال زایمان طبیعی و سزارین 2 میلیون تومان، جبران هزینه‌های رفع عیوب انکساری چشم یک میلیون تومان و ... می‌باشد.
ضامنی درباره نحوه پرداخت اقساط بیمه بیان داشت: رانندگان بعد از تشکیل پرونده و صدور بیمه نامه، توسط بانک شماره کارت مجازی به آنها پیامک و میزان اقساط آنان مشخص می شود و رانندگان می‌توانند به صورت اینترنتی و یا مراجعه به شعب اقساط خود را پرداخت کنند. همچنین رانندگان خوش حسابی که اقساط خود را به موقع پرداخت کنند، پیامکی برای آنان ارسال خواهد شد که در صورت تایید به صورت اتوماتیک بیمه‌نامه‌های مد نظرشان مانند تکمیلی و شخص ثالث صادر خواهد شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در پایان درباره بیمه شخص ثالث رانندگان تصریح کرد: رانندگان برای ثبت‌نام بیمه‌های شخص ثالث و سایر بیمه‌ها باید به نمایندگی‌هایی بیمه دنا در سراسر کشور مراجعه کنند تا بدون مراجعه به بانک تشکیل پرونده صورت گیرد و با یک فقره چک بدون ضامن گشایش اعتبار انجام شده و بیمه‌نامه‌های خود را دریافت کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد