موضوعات داغ

افزایش 35درصدی قیمت انواع فیلتر خودرو توسط شرکت های داخلی

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گزارش های دریافتی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان انواع فیلتر خودرو در کشور قیمت محصولات خود را تا 35درصد افزایش داد.
در حالی این افزایش قیمت یک فاصله دوبرابری را در خصوص محصولات معتبر با فیلترهای کم تر شناخته شده به وجود آمده که یکی از شرکت های شناخته شده به خصوص در زمینه فیلتر هوای خودروهای سبک بیشترین سهم بازار کشور را به خود اختصاص داده است.
فیلترهای سوخت، یعنی فیلتر بنزین و گازوئیل نیز افزایش قیمت را تجربه کرده و 50 محصول متنوع از این گروه نیز گران تر شده اند.
با توجه به نفوذ شرکت های بزرگ در بازار کشورمان و سهم عمده این برندها از خریداران ایرانی دور از انتظار نیست که سایر برندها نیز قیمت محصولات خود را افزایش دهند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که حاشیه سود بالا برای تولید کنندگان می تواند سبب ریزش مشتریان آن ها شود و کیفیت خوب نمی تواند به تنهایی ضامن فروش بالای یک شرکت باشد.
با این حال با توجه به داخلی سازی بسیاری از فیلترهای مورد استفاده در خودروهای وارداتی و بالا بودن قیمت لوازم اصلی این خودروها،‌ هنوز هم قیمت محصولات باکیفیت برای مالکان خودروهای خارجی جذاب است و می‌تواند این بخش از بازار را به سمت محصولات تولید داخل جذب کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/22
وقتی بازار صاحاب نداره همین میشه کسی هم که نیست نظارت کنه اینها هم که هر .... دلشون میخواد میکنن ، من که جنس چینی میخرم ولی پول به آشغال های تولیدی اینها نمیدم