موضوعات داغ

پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو در پایتخت اجرا می شود

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
اگر در تعطیلات نوروز اسمی از طرح پرسه در شهر شنیده باشید به خوبی اطلاع دارید که مطابق با این طرح در شهر تهران، 18 مسیر و 80 مقصد تعریف شده و راهنمایان در این مسیرها حضور داشتند و ضمن معرفی مسیرها، تاریخچه و رویدادهای مسیر موردنظر را برای گردشگران روایت می کردند.
حالا به تازگی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اعلام کرده است که طرح مذکور پس از تعطیلات نیز ادامه یافته و در قالب پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو اجرا خواهد شد.
به نقل از ایرنا، مهدی سیف در خصوص طرح مذکور توضیح داد که در تعطیلات نوروزی 34 هزار نفر در طرح پرسه شرکت کرده و طرح مذکور توسط گردشگران داخلی و خارجی مورد استقبال قرار گرفته است.
گفته می شود قرار است با هماهنگی شهرداری تهران روزهای پنجشنبه به عنوان روزهای گردشگری بدون خودرو نام گذاری و طرح پرسه در این شهر ادامه پیدا کند.
علاوه بر طرح پرسه، ستاد گردشگری شهرداری تهران در تعطیلات نوروزی سال جاری طرح هایی همچون اتوبوس گردشگری، ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری، راهنمایان گردشگری، مشاوره های رایگان گردشگری و تورهای گردشگری را به اجرا در آورد که البته اجرای تعدادی از طرح های مذکور پس از تعطیلات نوروزی نیز ادامه خواهد یافت.
سیف در مصاحبه خود عنوان کرد که امید می رود هرچه زودتر ستاد گردشگری به سازمان گردشگری تبدیل شده و بتواند در زمینه گردشگری بیش از پیش کمک کند.
وی همچنین توضیح داد که این ستاد در حال برنامه ریزی برای ماه مبارک رمضان در راستای طرح زیست شبانه شهر که مصوبه شورای اسلامی شهر است می باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد