موضوعات داغ

بررسی شرایط قیمت نیسان ایکس تریل صفر کیلومتر در بازار آزاد

عکس مطلب اول
نیسان ایکس تریل خودروی پرفروش بازارهای جهانی است که توسط جهان نوین آریا به بازار خودرو کشور نیز عرضه شد. نیسان ایکس تریل در بدو ورود توانست فروش مناسبی را نیز تجربه کند و با توجه به سابقه خوب نیسان در کشور و همچنین قرار گیری در سگمنت پرطرفدار شاسی بلندهای شهری، تجربه بسیار خوبی را در فروش بدست آورد.
اما سال گذشته با ممنوعیت واردات خودرو و همچنین بالا رفتن قیمت ارز، قیمت خودروهای وارداتی به شدت افزایش پیدا کرد و نیسان ایکس تریل نیز که در اردیبهشت ماه سال گذشته در مدل 2018 با قیمت قطعی 344 میلیون تومان توسط جهان نوین فروخته می شد، حال در بازار آزاد قیمت های نجومی 850 میلیون تومان را تجربه می کند! قیمت هایی بسیار بالا که به دلیل ممنوعیت واردات و قیمت ارز صورت گرفته و همین جهش قیمتی را نیز دیگر خودروهای هم رده ایکس تریل نیز تجربه کرده اند.

کابین نیسان ایکس تریل 2018

کابین نیسان ایکس تریل 2018

نیسان ایکس تریل 2018 نسبت به مدل های قبلی از نظر ظاهری کمی متفاوت شده و همچنین در داخل کابین نیز غربیلک فرمان و داشبورد آن تغییراتی را به خود دیده است اما از نظر فنی، موتور و گیربکس تفاوتی با مدل های قبلی ندارد.

2018 Nissan X-Trail

2018 Nissan X-Trail

قیمت 850 میلیون مدل 2018 ایکس تریل در حالی است که در همین رنج قیمتی می توان تویوتا راو4 و فولکس واگن تیگوان 2018 صفر کیلومتر نیز تهیه کرد که کار را برای نیسان ایکس تریل سخت می کند. اما اگر چهره جدید و کابین متفاوت 2018 این خودرو آنچنان برای شما اهمیت ندارد، می توانید با صرف هزینه ای کمتر و در حدود 750 میلیون تومان، نسخه صفر کیلومتر همین خودرو اما در مدل 2017 را بخرید و به میزان قابل توجهی کمتر هزینه کنید!
البته بازار دست دوم این خودرو نیز هنوز قیمت های پایین تری را به خود می بیند و مدل های 2016 این خودرو با کارکردهای بالای 60 هزار کیلومتر در حدود 600 میلیون تومان قیمت دارند که در صورت شرایط خوب خودرو و نگهداری مناسب، گزینه ای منطقی به نظر می رسد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/24
اگر چه نیسان هم برند خوبیه ولی توی این رنج قیمت فکر میکنم تویوتا راوفور انتخاب بهتری هست هرچند آپشنهای کمتری هم داره