موضوعات داغ

نگاهی به قیمت جدید چری تیگو 7 از سوی مدیران خودرو

عکس مطلب اول
دی ماه سال گذشته و باتوجه به شرایط فروش اعلامی از سوی مدیران خودرو، شاسی بلند چری تیگو 7 با قیمت نهایی 356 میلیون تومان ثبت سفارش شده است، اما حالا مدیران خودرو قیمت اتومبیل را دستخوش تغییراتی کرده و حالا در فروردین ماه 98 قیمت اتومبیل را به عدد قابل توجه 393 میلیون تومان افزایش داده است تا این خودروی شاسی بلند چینی هم تنها برای 7 میلیون تومان با باشگاه خودروهای 400 میلیون تومانی فاصله داشته باشد، هرچند امکان عرضه این خودروی شاسی بلند در بازار با قیمت بیش از 400 میلیون تومان هم وجود خواهد داشت.

قیمت جدید چری تیگو 7

قیمت جدید چری تیگو 7


در ادامه بد نیست بدانید که با تایید شرکت سازنده، کراس اوور چری تیگو 7 با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و همچنین یک پیشرانه‌ 2 لیتری چهار سیلندر بنزینی با حداکثر قدرت 120 اسب بخاری در سطح بین المللی ساخته خواهد شد که در این میان شرکت "مدیران خودرو" پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر را برای عرضه به مشتریان کشور تایید کرده است.
گفتنی است که این پیشرانه با سود جستن از توربوشارژر برای ارسال هوای بیشتر به داخل سیلندرها، می‌تواند در سیکل ترکیبی با مکش تنها 6.5 لیتر سوخت از باک اتومبیل و ارسال آن به سمت انژکتورهای پاشش سوخت، حداکثر 147 اسب بخار قدرت در دور موتور 5500 و در کنار آن، قادر به تولید حداکثر 210 نیوتن متر گشتاور در دور موتور 1750 خواهد بود که در ادامه توسط یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT دریافت شده و به سمت چرخ‌های محرک خودرو ارسال می‌شود که در مقایسه با جعبه دنده‌های CVT قبلی چری عملکرد بهتری داشته و همچنین باعث شده است تا خودروی چری تیگو 7 در کمتر از 11 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

نظرات کاربران

11 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/26
مدیران خودرو کلا خودشو مسخره کرده پر واضحه که کسی این لگن ها رو با این قیمت ها نمیخره و به سلامتی و میمنت دارن ورشکست میشن و شرشون برای همیشه کم میشه با این کارها هم دارن تو اوج خداحافظی میکنن ، آخه کدوم آدم عاقلی 390 میلیون پول بی زبونش رو به این چینی دره پیت میده ؟؟ نمایندگیهاشون پشه هم پر نمیزنه انقدر اوضاع خرابه پراید دست دوم میگیرن میفروشن
1398/1/26
وقتی پراید رو ۵۰ میلیون قیمت زدند اونوقت ۳۹۰ میلیون برای تیگو ۷ مفته.
1398/1/26
تا شیشصدم جا داره هاا
ضرر نکنی یه وقت
زیادترش کن
1398/1/26
با دلار ۱۳۵۰۰ حساب کنی میشه ۳۰ هزار دلار.
1398/1/26
تو چین قیمتش ۱۲۰۰۰ دلاره مسخرس و خیلی مسخرس
1398/1/26
قیمت ببرید بالا تا یک میلیارد هنوز جا داره
ولی جریان تحریم یه جوری برطرف بشه این اشغال صدتومان هم نمی خرند
1398/1/26
سلام
بنده حدود دوس الی هست ام وی ام ایکس 33 اتومات رو از مدیران خودرو خریدم
اون موقع 77م قیمتش بود اما حال شده حدود 200م
چرا واقعا؟!
ماشینی که به نظر من باید زیر 100 تومن قیمتش باشه
بماند که بعضی ها خوشحالن ماشینشون 200م
اما من مصرف کننده ناراحت
چرا؟
چوت پول خدمات و سرویس هاش باید به قیمت 200م حساب کنم

برسد روزی که همه چی سر جای خودش باشد
1398/1/26
من واقعا موندم این ماشین چی بیشتر از هاوال h2 که قیمتش ۲۵۰ تا ۲۶۰ هست بیشتر داره که این قیمتو روش گداشتن؟! تازه اعتبار برند هاوال رو هم نداره.تازه واقعا اون قیمت برای بسیاری از مردم زیاده که به یه ماشین چینی میدن حالا این قضیه اش چیه که باید ۴۰۰ میلیون داد؟ واقعا چی فکر کردن با خودشون اگه کسی میدونه بگه ما هم روشن شیم
1398/1/26
سلام
هاوال اچ ۲،اتومبیل بدی نیست، ولی در کلاس تیگو ۷قرار نداره
تیگو ۷در محافل تخصصی با اچ ۶ مقایسه شده و با کمی برتری نسبت به هاوال، برنده شده. قابل تحقیق در اینترنت
در مورد قیمت هم، دوستان عزیز، برادران من، خودرو که گرون نشده! نمیخام بی ادبی کنم، ولی پول ملی ما به خاک نشسته و نابود شده.... مگه نیسان ایکس تریل هشتصد و خورده ایی میارزه؟ مگه سمند دنا توربو به این قیمت های الان میارزه؟ متاسفانه، متاسفانه روزهای گرانتری هم در راه هست.
و چقدر دردناک که مردم با معرفت ایران ما هر روز فقیر تر میشن
تورم و تحریم و نامدیریتی کم بود بلایای طبیعی هم اضافه شده
جزای آنکه نگفتیم شکر روز وصال........
1398/1/27
آقای علاقمند عزیز مقایسه دو ماشین بر اساس ابعاد و کلاس اتاق،موتور و گیربکس و امکانات میتونه باشه که دقیقا تیگو ۷ با هاوال h2 برابر نه با h6 .
1398/1/27
همه شركت هاي خودرو سازي هر ماشيني كه توليد ميكنند به هر قيمتي كه دوست دارند ميفروشند و هيچ نظارتي هم وجود نداره . همه چي هم گل و بلبله