موضوعات داغ

گزارش گردهمایی کلوپ رسمی مرسدس بنز؛ از 280E تا CLS500 + عکس

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران که به تازگی دومین دهه فعالیت خود را آغاز کرده است، روز گذشته نخستین گردهمایی خود را به بهانه دیدار اعضا در سال جدید برگزار کرد. این برنامه با حضور تعداد زیادی از خودروهای کلاسیک و ارزشمند برگزار شد. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این گردهمایی، حضور مهمان‌های اندونزیایی بوده که با خودروهای خود از کشور اندونزی راهی سفری به مقصد آلمان شده‌اند. این توریست‌ها که با دو دستگاه مرسدس بنز G300 دهه نودی و یک دستگاه مرسدس بنز 280E راهی این سفر طولانی شده‌اند. از آن‌جایی که کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران تحت نظارت کمپانی مادر فعالیت کرده و شهرت جهانی دارد، این توریست‌ها از ماه‌ها پیش برنامه خود را طوری تنظیم کرده که در گردهمایی بهاری کلوپ رسمی مرسدس بنز ایران شرکت کنند.

کلاس G

کلاس G

گردهمایی روز گذشته با تجمع خودروها در پارکینگ موزه دارآباد آغاز شد و با راه‌اندازی کارناوال به سمت مجموعه آرتوس لانژ در اتوبان ارتش به حرکت در آمد که این حرکت نمادین سبب شد بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای کلاسیک به خصوص خودروهای مرسدس بنز در طول مسیر از تماشای این خودروها لذت ببرند. یکی از نکات جالب توجه در این گردهمایی، حضور خودروهای کلاسیک و مدرن مرسدس بنز بوده که روند توسعه و پیشرفت محصولات این برند با سابقه آلمانی را به عرصه ظهور در آورده است.

مرسدس بنز C250 کوپه

مرسدس بنز C250 کوپه

از با ارزش‌ترین خودروهای حاضر در این مراسم باید به حضور دو دستگاه مرسدس بنز 180 اشاره کرد که با کد اتاق W120 ponton شناخته می‌شود. این دو خودرو با ظاهر بسیار خاص و جذاب خود توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که یکی از دو خودروی مورد نظر که با رنگ خاص و جذاب خاکستری در این گردهمایی حاضر شده است، دارای سقف بازشونده چرمی بوده که این موضوع باعث شده ارزشمند‌تر از نسخه سقف ثابت باشد.

رژه خیابانی کلوپ مرسدس بنز

رژه خیابانی کلوپ مرسدس بنز

همچنین حضور انواع مختلف مرسدس بنز از جمله بنز معماری، بنز کپل، بنز دانشجویی و همچنین نمونه‌های خاص و ارزشمند از جمله SLC، 450SE و G کلاس از دیگر ویژگی‌های این گردهمایی به‌شمار می‌رود. از مرسدس بنز های مدرن حاضر در این برنانه نیز باید به حضور چند دستگاه مرسدس بنز C کلاس با کدهای متفاوت از سری نسل‌های گوناگون، نسل‌های مختلف E کلاس و حضور دو دستگاه CLS و یک دستگاه S کلاس اشاره کرد.

کلاس S و CLS

کلاس S و CLS

شایان ذکر است که کلوپ رسمی مرسدس بنز در ایران یکی از دقیق‌ترین و منظم‌ترین کلوپ‌های هواداری بوده که از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم، برنامه‌های منظم و به یاد ماندنی را برگزار می‌کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/31
خودروهایی با قیمت بالا و استهلاک زیاد و قیمت قطعات فضایی!!