موضوعات داغ

رونق اشتغال در آمریکا به دست تویوتا!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در حالی که جنرال موتورز بسیاری از واحدهای تولیدی خود را متوقف کرده است تویوتا اعلام کرد که در قصد دارد خطوط تولید خود در آمریکا را گسترش نیز بدهد.
تویوتا قصد یک سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در آمریکا را دارد و این سرمایه گذاری در یک بازه ی 5 ساله انجام خواهد شد. هدف اصلی این سرمایه گذاری خودروهای الکتریکی و هیبریدی است. در مرحله ی اول نیز قرار است کارخانه ای در جرج تاون در ایالت کنتاکی احداث شود که تویوتا راو4 هیبریدی و سدان لکسوس ES در آنجا تولید شوند.
به علاوه تویوتا کارخانه های خود در آلاباما، بوفالو، تروی و جکسون را توسعه خواهد داد و این برنامه ی توسعه برای 600 نفر ایجاد شغل خواهد کرد.
تویوتا اعلام کرده که برای تاسیس خط تولید تویوتا راو 4 هیبریدی و لکسوس ES 300h در جورج تاون 750 میلیون دلار بودجه اختصاص داده است. همچنین سیستم های هیبریدی که در این کارخانه تولید می شوند برای نصب روی سایر مدل ها به کارخانه ی بوفالو در ویرجینیای غربی، تروی در میسوری و جکسون در تنسی فرستاده خواهند شد.

در این سرمایه گذاری نیز 586 شغل جدید در این 5 کارخانه ایجاد خواهد شد.
به گفته ی تویوتا این سرمایه گذاری عظیم در ایالت های مختلف پخش خواهد شد. برای مثال آلاباما 288 میلیون دلار سرمایه دریافت خواهد کرد و ظرفیت تولید موتور خود را تا سال 2021 از 670 هزار عدد به 900 هزار عدد افزایش خواهد داد. تولید موتورهای جدید 4 سیلندر و V6 در آمریکا نیز 450 شغل جدید ایجاد خواهد کرد.
ایالت کنتاکی نیز 238 میلیون دلار سرمایه گذاری دریافت خواهد کرد تا سالانه 10 هزار دستگاه لکسوس ES 300h و 100 هزار دستگاه تویوتا راو4 تولید کند. در ایالت میسوری هم تویوتا با یک سرمایه گذاری 62 میلیون دلاری سالانه 864 هزار سرسیلندر را برای استفاده در پلتفرم TNGA تولید خواهد کرد.
تنسی نیز 50 میلیون دلار از پول های تویوتا را دریافت می کند. کارخانه ی تنسی سالانه 240 هزار سیستم انتقال نیرو و 288 هزار عدد بلوک موتور برای تویوتا تولید خواهد کرد.
در انتها نیز به ویرجینیا می رسیم. تویوتا در این ایالت با سرمایه گذاری 111 میلیون دلاری و ایجاد 123 فرصت شغلی جدید سالانه 240 هزار عدد پیشرانه هیبریدی تولید خواهد کرد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/5
این همون کشوریه که نوکر حلقه به گوش و بله قربانگوی آمریکاست:)))))))