موضوعات داغ

جک S7 در نمایشگاه شانگهای؛ محصول احتمالی کرمان موتور

عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی جک از مدل جدید کراس اوور S7 در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرد. جک اصلی‌ترین مشخصه‌های این مدل را ایمنی بالا، فضای جادار و قدرت موتور بالا عنوان کرده است به طوری که حتی این خودرو را سلطان ایمنی در بین رقبای خود می‌داند.
این خودرو به ایربگ، کمربندهای ایمنی پیش کشنده و سیستم اضطراری تایر مجهز است. مورد آخر سیستمی است که می تواند تشخیص دهد آیا خودرو با تایر کم باد یا پنچر توانایی حرکت دارد یا نه. جک S7 به سیستم ترمز اضطراری خودکار نیز مجهز است که با یک رادار موانع پیش روی خودرو را تشخیص می دهد. سیستم AEB در ابتدا با پخش یک آلارم به راننده هشدار می دهد و در صورتی که راننده واکنشی نشان ندهد به صورت اتوماتیک ترمز می گیرد.

جک S7

جک S7

جک S7 به رادار بین خطوط نیز مجهز است و در صورتی که حین رانندگی روی خطوط حرکت کنید به شما هشدار خواهد داد. این خودرو به یک سیستم کنترل پایداری ساخت شرکت آمریکایی TRW مجهز است همچنین برای ایمنی بیشتر 74 درصد از بدنه‌ی آن از فولاد با مقاومت بالا ساخته شده است تا بتواند در تصادف ها حفاظت بهتری از سرنشینان خود کند.
در خصوص ابعاد خارجی جک S7 باید به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4790، 1900 و 1760 میلیمتری اشاره کنیم. فاصله ی محوری این خودرو نیز 2750 میلیمتر است.

جک S7

جک S7

فضای صندوق بار این خودرو نیز تا 1358 لیتر می تواند افزایش پیدا کند. جک S7 خودرویی جادار و مناسب برای سفر است چون در اتاق آن 22 فضای مختلف برای قرار دادن اشیا پیش بینی شده است.
در بخش فنی این خودرو شاهد استفاده از یک پیشرانه ی 1.5T-GDI به همراه یک گیربکس 6 دنده ی دوبل کلاچ هستیم.

جک S7

جک S7

این موتور توربوی 1.5 لیتری می تواند 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتون متر گشتاور تولید کند و از اینم نظر یکی از بهترین موتورهای در بین هم حجمی های خود است. گیربکس 6 دنده ی دوبل کلاچ نیز از نوع کلاچ تر بوده و راندمان 94 درصدی دارد که در نوع خود بسیار عالیست.

جک S7

جک S7

از دیگر امکانات جک S7 می توان به سیستم هداپ دیسپلی، سنسورهای پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه مطبوع دوگانه، دوربین 360 درجه، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم گردش چراغ در پیچ و کروز کنترل هوشمند مجهز است.
در انتها باید اشاره کنیم که سال گذشته قرار بود در پاییز، کرمان موتور از این خودرو رونمایی کند و آن را روی خط تولید ببرد. نمونه مورد نظر این شرکت همین مدل 1.5 لیتری توربوشارژ است اما متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی بوجود آمده، پروژه عرضه جک S7 نیز به تعویق افتاد و اگرچه هنوز پرونده آن مختومه نشده و احتمال عرضه آن وجود دارد، اما مشخص نیست با شرایط کنونی چه زمانی شاهد عرضه جک S7 از سوی کرمان موتور به بازار خواهیم بود. در صورت عرضه این خودرو به بازار، باید شاهد عرضه خودرویی در سگمنت بالاتری از جک S5 باشیم و احتمالاً قیمت این خودرو نیز از جک S5 گران تر خواهد بود.
در انتها تصاویر اختصاصی خودروبانک که توسط خبرنگار ما گرفته شده را از این خودرو در گالری تصاویر ببینید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/31
قدرتش کمه
این ماشین باید حداقل ۲۰۰ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشه
1398/1/31
از کجا فهمیدی قیمتش احتمالا از جک S5 گرون تر خواهد بود؟؟؟؟؟
1398/2/1
قیمتش احتمالا از جک s5 بالاتر خواهد بود؟؟؟؟؟ احتمالا؟؟ با این امکانات و برند جک اگه بیاد که تو این بازار که دامای رو میدن 450 میلیون احتمالا این 500 میلیون باشه
1398/2/2
والله با این سرعت پیشرفت چینی ها بلاشک ده سال دیگه محصولاتشون به درجه ای میرسه که امروز کره ایها به اون رسیدند!میگید نه پس بیاید هیوندای ورنایی که دهه 80 شمسی همین کرمان موتور مونتاژ میکرد رو بذارید کنار اکسنت و النترای امروزی و از اونطرف جک جی3 و جی5 چند سال پیش رو با این نورسیده جک قیاس کنید تا متوجه بشید الکی این پیش بینی رو نمیکنم
1398/2/2
کاش حد اقل برای بازار هایی مثل ایرانی که قیمت بنزیل خیلی ارزونه نسخه هایی با موتور قویتر ارئه بدن که با قیمتش یکم تطابق داشته باشه .
آخه ماشین 400 تومنی با 170 اسب؟
1398/2/2
توی ایران بنزین تنهای کالای مطابق با سرانه دستمزد هست - توی خارج از کشور هم به نسبت درامد مردم و گسترس انواع ارزان قیمت حمل و نقل عمومی کالای گرونی نیست .
چطور سوزوکی گرند ویتارا با تکنولوژی بیست سال قبل و مصرف بالا ولی 170 اسب به قیمت 400 میلیون رو تحمل میکنیم ؟
1398/2/2
سلام اینکه پیشرفت چینی ها قابل تحسین شکی نیست اما نمی دونم چرا بعصس از چینی ها از لحاظ خبرنگاران خودرویی محبوبترن وبیشتر بهشون توجه میشه برای مثال این خبر با خبر چانگان cs75plusمقایسه کنید با اینکه برند چانگان واقعا از jacمعتبر تر و ماشینی که رونمایی واقعا یه ماشین جدیده اما در موردش خیلی کم و مختصر گفته شده و برای این خودرو که چند وقت پیش حتی بصورت گذر موقت داخل کشور اومد و ازش صحبت کافی شد ببینید با چه اب و تابی خبررسانی شده اگر متقاعد نشدین که در حق برند چانگان کم لطفی میشه یه نگاهی به نگارش قدرت موتور چانگان و این بندازید
چانگان:مدل 1.5 لیتری می تواند 178 اسب بخار قدرت و 265 نیوتون متر گشتاور تولید کند و از یک گیربکس 6 دنده ی خودکار بهره مند است.
jac:ین موتور توربوی 1.5 لیتری می تواند 171 اسب بخار قدرت و 251 نیوتون متر گشتاور تولید کند و از اینم نظر یکی از بهترین موتورهای در بین هم حجمی های خود است.