موضوعات داغ

معرفی لئوپارد CS10؛ کراس اوور جدید از سرزمین اژدها

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت خودروسازی چینی شنگ فنگ یک کراس اوور جدید با نام لئوپارد CS10 را در نمایشگاه خودروی شانگهای به نمایش گذاشته است. نسخه‌ی اولیه‌ ی این خودرو در سال 2014 رونمایی شده بود و حالا این خودرو در معرض دید بازدیدکنندگان در شانگهای قرار دارد.
چینی ها مثل همیشه روی کراس اوورهای خوب خیلی حساب باز می کنند و آنها را هم با طراحی خوب و هم لیست بلندی از امکانات به بازار می فرستند. در مورد لئوپارد نیز این موضوع صدق می کند.
لئوپارد CS10 یک کراس اوور سایز متوسط است و طراحی مدرنی دارد. در کابین این خودرو از طراحی بروز و مناسبی استفاده شده است و می توان آن را جزو بهترین ها در رقبای خود دانست. کابین لئوپارد CS10 نه تنها طراحی خوبی دارد بلکه کیفیت مواد بکار رفته در آن نیز مناسب بوده و از بسیاری از خودروهای چینی بازار بهتر است. کابین این مدل در نسل قبلی نیز طراحی و کیفیت خوبی داشت و حالا در مدل جدید به بهترین حد خود رسیده است.

لئوپارد CS10

لئوپارد CS10

کابین لئوپارد CS10 در عین طراحی خوب از نظر فناوری نیز مدرن است و برای مثال در این خودرو به جای پشت آمپرهای آنالوگ از پشت آمپرهای دیجیتالی استفاده شده است. دیگر امکانات این خودرو شش عدد ایربگ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سقف پانوراما با سانروف برقی، ترمز پارک الکترونیکی، اتوهلد، سنسور باران، ۶ رادار ، دوربین دید عقب، چراغ‌های روشنایی در روز، بلوتوث، روف رک، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، گرمکن صندلی‌های جلو، تنظیم برقی صندلی راننده و سرنشین، زیر آرنجی عقب، آینه های تاشوی برقی، آنتن کوسه‌ای و خروجی برق 12 ولت کابین هستند.

لئوپارد CS10

لئوپارد CS10

در زمینه ی ابعاد خارجی این مدل باید به طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4663، 1875 و 1700 میلیمتر اشاره کرد و فاصله ی محوری آن نیز 2700 میلیمتر است.
موتور CS10 یک نمونه ی چهار سیلندر با حجم 1997 سی سی است که به توربوشارژر مجهز است و می تواند 177 اسب بخار قدرت در 5250 دور بر دقیقه و 250 نیوتون متر گشتاور را در 2800 دور تا 4400 دور بر دقیقه تولید کند. شتاب صفر تا صد این مدل 11 ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز 185 کیلومتر بر ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی نیز 8.5 لیتر در 100 کیلومتر است که برای یک کراس اوور عدد خوبی محسوب می شود. لازم به ذکر است موتور این خودرو با کد 4G63 توسط شرکت میتسوبیشی تامین می شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/3
جلو تا حدی شبیه محصولات ام جی و از نمای پشت چراغ هایی با فرم شرکت پورشه! کپی اما در مجموع زیبا