موضوعات داغ

شرایط چری تیگو 7 در بازار آزاد؛ شاسی‌بلند پرفروش مدیران خودرو

عکس مطلب اول
چری تیگو 7 کراس‌اوور جدید چری که به لحاظ طراحی توانست لقب زیباترین خودروی شاسی‌بلند چینی را از مجله ژاپنی دریافت کند، در بازار ایران نیز توانسته فروش نسبتاً خوبی را تجربه کند و جزو خودروهای پرفروش مدیران خودرو باشد. تیگو 7 با داشتن موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر، همچنین گیربکس دو کلاچه، عملکرد بالایی را برای این خودرو به ارمغان آورده است. البته گیربکس دو کلاچه کمی برای کسانیکه نکات مورد نظر استفاده از آن را نمی‌دانند می‌تواند دردسرساز باشد و لذا توصیه می‌کنیم در صورت خرید هر خودرویی با گیربکس دو کلاچه، نکات استفاده آن را مطالعه کنید. جالب است بدانید که شاسی این خودرو نیز توسط شرکت لوتوس بهینه‌سازی شده است.
اما به نکته اصلی این خودرو یعنی قیمت آن در بازار می رسیم. مدیران خودرو جزو تنها شرکت هایی است که می تواند با تحویل روز، خودروی تولیدی خود را به مشتری تحویل دهد. چری تیگو 7 از سوی این شرکت با قیمت نقدی 355 میلیون تومان برای مدل 97 و 393 میلیون تومان برای مدل 98 اعلام کرده است. قیمتی که تقریباً باید آن را در مرز ورود به کانال 400 میلیونی های بازار بدانیم. اگر به بازار آزاد نیز سری بزنیم، عرضه این خودرو توسط مدیران خودرو آنچنان زیاد و بروز است که اختلاف قیمتی مشاهده نمی شود و لذا خریداران برای خرید تیگو 7 اکثراً به نمایندگی های این شرکت مراجعه می کنند.
البته مدیران خودرو شرایط خرید قسطی را نیز برای تیگو 7 در نظر گرفته و می توانید 40 درصد مبلغ خودرو را به صورت پیش پرداخت و 60 درصد مابقی را به صورت اقساط 12 الی 48 ماهه پرداخت کنید.

قیمت تیگو 7

قیمت تیگو 7

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/1/31
تبلیغات الکی نکنید ، تعداد نامحدود هم باشه کسی نمیخره ، نمایندگیهاشون شدن سمساری ، انقدر فروش ندارن ماشین سایپا و ایران خودرو دست دوم میفروشن ، مردم مگه مغز خر خوردن
1398/1/31
من جک اس5 داشتم بمدت سه سال
تیگو7 در مقایسه با جک خیلی سرتره
و می ارزه
1398/2/2
آره برا شما كه دكتري مي ارزه ٤٠٠ كه پولي ني