موضوعات داغ

شرایط فروش اقساطی وانت آریسان اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
ایران خودرو شرایط فروش اقساطی وانت آریسان با مدل 97 را اعلام کرد. مطابق این شرایط فروش که از روز دوشنبه مورخ دوم اردیبهشت ماه با ظرفیت محدود آغاز می شود، متقاضیان می توانند با پیش پرداخت بیست میلیون تومانی، در این شرایط فروش ثبت نام کنند. قیمت وانت آریسان توسط ایران خودرو، 51 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز بسته به انتخاب مشتری، 6، 12 ، 18 و یا 24 ماهه خواهد بود. ظرفیت این شرایط فروش محدود بوده و طرح تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.
مطابق اعلام ایران خودرو، تنها خریدارانی قابلیت استفاده از این طرح را دارند که چک های طرح سامانه صیاد را داشته باشند. لازم به ذکر است اطلاعات مشتریان پس از ثبت نام، در سامانه بررسی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم برای بهره مند شدن از شرایط فروش، فرآیند ثبت نام ادامه خواهد یافت. نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان و امکان ادامه ثبت نام به نمایندگی اطلاع رسانی خواهد شد. شرایط فروش اقساطی وانت آریسان را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:
شرایط فروش اقساطی وانت آریسان

شرایط فروش اقساطی وانت آریسان

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/1
مدل97و98 فرقشون چیه جوری میگن مدل 97 داریم اخه مگه فرق مدل94و 98 چیه؟مثلا هیوندا هستش هر6 ماه تغییر ظاهر میده
اصلا بزنید 1400 چه فرقی دارن با هم
اتحاد و عدم توجه به تورم بازار رو باید از وانتی ها یاد گرفت سایپا و ایران خودرو مجبور به تح.یل فوری عدم افزایش قیمت زیاد و حالا تحویل قسطی چون استقبالی از خریداران وانت نشد
1398/2/1
اریسان = پیکان
1399/11/2
ماشین مخام