موضوعات داغ

قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران + جدول

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
به دلیل عدم عرضه خودروهای خارجی تقاضا برای خرید خودروهای چینی و کره ای در بازار افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان تابستان قیمت این دسته از خودروها افزایش قابل توجه داشته باشد.
به نظر می رسد که در بازار خودرو کشورمان استراتژی درست و خاصی وجود ندارد که دست اندرکاران این بازار به سمت آن حرکت کنند. به همین دلیل بازار با کمبود عرضه مواجه شده و در این میان خودروهای تولیدی چشم بادامی ها به دلیل ممنوعیت واردات و کیفیت بعضا بالاتر و ظاهر مدرن تر نسبت به نمونه های داخلی با افزایش محبوبیت روبرو شده اند.
در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت این دسته از خودروها در بازار کشورمان:
قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران

قیمت خودروهای کره‌ای در بازار تهران


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/11
داداش از دیروز بازار خودرو رکود رو شروع کرده و این محسوس بود نه در تهران بلکه تو شهرستان ها هم .
مافیایه خودرو تو این بیست روز کار خودشو کرد و قیمتها رو نجومی افزایش داد تا بازار به طور کذایی و موقت جون بگیره و سودهای کلان رو به سمت جیب دلالان بزرگ هدایت کنه .
درست مثل قبل عید که یک ماه مونده به پایان سال قیمتها افزایش و خرید و فروش شروع شد تا بیستم اسفند.
قیمتها پایین نمی یاد ولی رکود حاکم خواهد شد تا زمانی که این مافیای نیمه محترم دوباره با افزایش قیمتها بازار کذایی درست کنه .از چند روز پیش این اقایون بازار رو به سمت ارز های خارجی هدایت کردند و رکود خودرو رو کلید زدند.
دیروز سورنتو 2017 مشکی در بازار 1.1 تا 1.2 . سوناتا هیبرید 2018 رو هم نهصدو هفتاد میلیون میگفتند , این قیمتها که شما زدید بازنگری کنید لطفا