موضوعات داغ

استپ وی 200 میلیونی شد؛ با جدیدترین قیمت خودروها در بازار همراه باشید + جدول

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شاید اسفندماه سال گذشته با کمی ثبات قیمت به پایان رسید، اما در فروردین ماه 98 بار دیگر شاهد تلاطم بازار و افزایش دوباره قیمت ها در بازار هستیم و این روند به اردیبهشت ماه هم رسیده است و روز به روز شرایط بدتر شده و قیمت ها بیشتر می شود و به همین دلیل شاهد ادامه رکود و افزایش هر روزه قیمت ها در بازار هستیم. حال امروز باتوجه به جدولی که در انتهای همین خبر بارگذاری شده است، می توانید شاهد قیمت کارخانه محصولات داخلی و مقایسه آن با قیمت بازار باشید که نکته قابل توجه آن می تواند قیمت 200 میلیون تومانی برای یکی از ارزان ترین محصولات رنو در بازارهای جهانی، یعنی خودروی رنو ساندرو استپ وی باشد که در ابتدای اردیبهشت ماه قیمت آن به 180 میلیون تومان رسید و حالا با ثبت قیمت 200 میلیون تومانی به باشگاه خودروهای 200 میلیونی پیوسته است.
لازم به ذکر است که این قیمت ها در بازار آزاد توسط دلالان انجام شده و عرضه کم و عدم توازن در تقاضا و عرضه خودرو و همچنین نوسانات ارز و شرایط اقتصادی باعث چنین قیمتی شده و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده از سوی مسئولین، این لجام گسیختگی کنترل شود.

با جدیدترین قیمت خودروها در بازار همراه باشید

با جدیدترین قیمت خودروها در بازار همراه باشید

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/11
کجایی سرانی که ميگفتن خودرو گرون نميشه
اصلا گرون نشد
کبک هم اينقد سرشو زیر برف نگه نميدارد!
1398/2/12
عاليه اميدوارم همه چي روز به روز گرونتر شه. از ماست كه بر ماست!
1398/2/12
دوستان حرص نخورید،چون خودمون دوست داریم اینجوری باشه،تا فرهنگمون درست نشه یه عده عقب افتاده بر ما ریاست می کنند. که به ژن خوب معروف شدن....
1398/2/12
کشور انگار مثل یه قایق روی موج هست معلوم نیست بهکدوم طرف میره