موضوعات داغ

سوپراسپرت هیبریدی فراری بزودی رونمایی می شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فراری به تازگی مراسم Q1 را برپا کرد، و در حالی که تمرکز اصلی این مراسم روی درآمد، بدهی و سودآوری شرکت بود، لوییس کامیلیری مدیر اجرایی این کمپانی جزئیاتی درباره‌ی این سوپراسپرت هیبریدی فراری جدید اعلام کرد. این خودروی هیبریدی الکتریکی پایان این ماه در شهر مارانلو رونمایی خواهد شد. کامیلیری گفته این یک خودروی سوپراسپرت هیبریدی زیبا و جذاب خواهد بود.
کامیلیری در پاسخ به سوال یک تحلیلگر توضیح داد که این خودروی جدید در دسته بندی این برند بالاتر ازفراری ۸۱۲ سوپرفست قرار می‌گیرد و جایگزین مستقیمی برای فراری ۴۸۸ نخواهد بود. او همچنین گفته این خودرو تکنولوژی رابط انسان و ماشین جدیدی دارد اما جزئیات بیشتری درباره‌ تفاوت این سیستم جدید با سیستم فعلی اعلام نکرده است.
تصاویر ابتدایی از این خودرو نشان می‌دهند بدنه‌ آن کاملا شبیه فراری ۴۸۸ است. شاید هم فراری قصد دارد فعلا طراحی بدنه‌ این خودرو را مخفی نگه دارد و از بدنه‌ ۴۸۸ به جای آن استفاده کرده است. همچنین اینکه این خودرو بالاتر از فراری ۸۱۲ سوپرفست قرار می‌گیرد و مشخص نمی‌کند خودروی جدید گران‌تر خواهد بود یا عملکرد بهتری دارد. گزارشات حاکی از این هستند که خروجی کلی پیشرانه‌ آن بیشتر از ۷۱۱ اسب‌بخار بوده و عرضه‌ آن ازسال۲۰۲۰ آغاز می‌شود.
کامیلیری همچنین خبر جالبی را منتشر کرد که آینده‌ی مازراتی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. آن خبر این بود که مازراتی همکاری‌اش با فراری برای تامین موتور را تمدید نخواهد کرد. او تخمین زد که آخرین مازراتی با موتور فراری سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد