موضوعات داغ

نگاهی به لکسوس ES مدل ۲۰۱۵

عکس مطلب اول
لکسوس تغییرات زیادی در طراحی خارجی مدل es ایجاد کرده است تا بتواند جذابیتی را که قبلاً مشاهده نمی‌شد ایجاد کند. لکسوس تلاش کرده است که اطمینان از دست رفته خود را برگردانده و ارزش باقیمانده خود را حفظ کند.
افزایش فضا نقطه شروع خوبی برای ایجاد تغییر در یک خودرو لوکس است. فضای پا و سر برای سرنشینان عقب خوب است و به اندازه یک سانتی متر فضای پای سرنشینان عقب نسبت به مدل قبل افزایش یافته است؛ صندلی‌های عقب راحتی خوبی دارند و سطح صاف کف خودرو و نداشتن تونل گاردان فضا را برای نشستن ۳ بزرگسال مناسب کرده است؛ صندلی‌های نرم و بدون نقطه فشار این خودرو بسیار راحت هستند. کیفیت مواد استفاده شده در ساخت کابین لوکس هستند و دوخت صندلی‌ها هم بسیار با کیفیت است. علی رغم طراحی داخلی شیک و به روز جزئیات عجیب نه چندان مهمی مثل: خط ناهماهنگی در و داشبورد و یا وسواس طراحان برای مخفی کردن جا لیوانی‌ها دیده می‌شود. در کل طراحی داخلی کیفیت مطلوبی دارد و به وسیله امکاناتی مانند صندلی‌های گرم و خنک شونده و سیستم صوتی ۱۵ اسپیکر ۸۳۵ واتی مارک لوینسون ارتقا پیدا کرده‌اند. صندوق عقب خودرو جادار و بزرگ است. نقطه ضعف خودرو درهای بیش از حد بزرگ آن است که خروج از خودرو را هنگام پارک در کنار یک خودرو دیگر را سخت می‌کند.
امکانات خودرو لکسوس es مدل ۲۰۱۵ شامل: دکمه استارت استاپ، کنترل خودکار هوای داخل خودرو، سیستم صوتی مجهز به پورت usb، کروز کنترل مجهز به رادار، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم نظارت بر نقاط کور، سیستم ناوبری که به راحتی قابل استفاده است، ۱۰ عدد ایربگ، چراغ‌های حرکت در روز ال ای دی و سیستم اتوماتیک انتخاب نور بالا و پایین می‌شود.
لکسوس es از همه نظر سدان راحتی است، رانندگی با آن تجربه خوبی است و می‌تواند به راحتی از ناهمواری و دست انداز عبور کند. سرنشینان به هیچ عنوان صدای باد را نمی‌شنوند، با اینکه اندکی از صدای تایر و سرعت شنیده می‌شود ولی در کل میزان سر و صدا بسیار کم است. این خودرو در پیچ‌ها عملکرد خوبی دارد و حالت‌های مختلفی مانند: فرمان منفصل، تمایل به مستقیم رفتن در سر پیچ‌ها و شاسی معلق نرم نشان می‌دهد لکسوس es یکی از سدان‌هایی است که هنوز نمی‌داند دوست دارد چطور باهاش رانندگی کنند. تنظیم خودرو روی حالت اسپرت، فشار فرمان را بیشتر می‎کند و واکنش پدال هم تیز‎تر می شود اما در کل ثابت می‎کند که es خودرو سنگین و تنبلی است. این خودرو در ترددهای روزانه عملکرد خوبی دارد. موتور ۶V این مدل ۲۶۸ اسب بخار نیرو تولیده کرده را توسط یک گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. es بنزینی در هر ۱۰۰ کیلومتر در بزرگراه ۹ لیتر مصرف می‌کند و مدل هیبریدی آن در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر و بزرگراه حدود ۷ لیتر مصرف می‌کند ولی در کل مدل هیبریدی نسبت به مدل بنزینی چندان برتر نیست. لکسوس es زیبایی مطلوبی دارد اما طراحی آن وزنی را به شاسی منتقل می‌کند که از حد تحمل آن بیشتر است.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو لکسوس es مدل ۲۰۱۵ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن

این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد