موضوعات داغ

نگاهی به خودرو سانگ یانگ تیوولی مدل ۲۰۱۵

عکس مطلب اول
سانگ یانگ یک برند کره‌ای تولید خودرو است که در سال ۱۹۶۰ تاسیس شد و با تولید تیوولی مدل ۲۰۱۵ تلاش کرده در رده خودروهای شاسی بلند خودی نشان دهد. طراحی و ساخت این خودرو حدود ۳ سال زمان برد و اسم آن از شهری در ایتالیا گرفته شده است.
طراحی جدید خودرو تیوولی بسیار زیبا و عالی است: چراغ‌های LED جلو ذوزنقه ای و نوک تیز بوده (چراغ های روشنایی روز هم دارند) و هماهنگی آن‌ها با خط‌های موجود روی بدنه و سپر جلو ظاهر اسپرتی به این خودرو می‌دهد. ابعاد این خودرو دارای: طول ۱.۵۹۰ متر، عرض ۱.۷۹۵ متر و ارتفاع ۴.۳۹۵ متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن ۲.۶ متر است و با وجود ارتفاع زیاد خودرو به راحتی می توان سوار آن شد.
درهای ردیف عقب باز و عریض هستند فضای سرنشینان عقب خودرو زیاد و خوب است به طوری که ۳ نفر بزرگسال به راحتی در آن جا می‎شوند به خصوص اینکه برآمدگی ناشی از تونل گاردان در کف خودرو دیده نمی‌شود و هم اینکه فضای پا و سر زیادی برای سرنشینان وجود دارد. فضای داخل درها به اندازه یک بطری بزرگ جا دارد و همینطور فضای اضافی در بین صندلی‌ها و داشبورد به اندازه کافی زیاد است. در ساخت کابین از پلاستیک سفت و بی کیفیت استفاده شده است اما بخش‌های فلزی به کار رفته در آن کیفیت خوبی دارد. سیستم اطلاعات و سرگرمی شامل یک صفحه نمایش ۷ اینچی به همراه پورت‎های usb و hdmi دیده می‌شود که برای پخش ویدئو مناسب هست. آپشن‎های استاندارد این خودرو شامل: بلوتوث، کروز کنترل، ۷ کیسه هوا،چراغ‌های جلو مجهز به روشنایی در روز، چراغ‌های عقب LED، آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن و چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی می‌باشد. در مدل ex آپشن‎های بیشتری مانند: سیستم کنترل دما، صفحه نمایش ۷ اینچی و دوربین عقب اضافه می‌شود. درمدل مورد بررسی ما یعنی elx: سیستم تشخیص باران، سنسور پارکینگ، ورود بدون کلید، و شیشه دودی در‌های عقب و در صندوق آپشن‌های بیشتری هستند که در این خودرو تعبیه شده‌اند. حجم فضای صندوق عقب خودرو ۴۲۳ لیتر است که از پژو ۲۰۰۸ و نیسان جوک بزرگ‌تر و از رنو کپچر فضای کمی کوچک‌تری دارد.
سیستم فرمان هوشمند که حالت رانندگی نرمال و اسپرت را برای راننده فراهم می‌کند در سانگ یانگ تیوولی تعبیه شده است اما هنگام رانندگی تفاوتی بین این دو حالت دیده نمی‌شود. مدل elx، سیستم ۶ سرعته دستی دارد و مدل اتوماتیک را می‎توانید سفارش دهید. موتور دیزلی با حجم ۲.۶ لیتری ۱۲۶ اسب بخار نیرو تولید می‌کند مصرف سوخت این خودرو خوب است به طوری که در هر ۱۰۰ کیلومتر ۵ لیتر مصرف می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین جذابیت‌های تیوولی آن است که در جاده‌های صعب العبور هم می‌توان از آن استفاده کرد. سیستم هدایت چهار چرخ و سیستمی که نیرو را به طور مساوی بین چرخ های عقب و جلو تقسیم می‌کند وجود دارد؛ اما مشکلی که در خودروهای با سیستم هدایت چهار چرخ وجود دارد این است که خودرو هیچگاه به راننده آرامش نمی‎دهد چون سیستم تعلیق سعی می‌کند دست اندازهای جاده را جذب کند اما حتی در جاده‌های آسفالت لرزش دائمی دیده می‌شود.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج رایگان آگهی خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو سانگ یانگ تیوولی مدل ۲۰۱۵ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.


منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد