موضوعات داغ

کیا سورنتو مدل ۲۰۱۶ ، خودرویی با قابلیت‎های زیاد

عکس مطلب اول
نسل سوم سورنتو در جاده‌های صعب العبور می‌تواند حرکت کند و پلتفرمی شبیه به مینی ون سدونا دارد و احتمال اشتباه گرفتن این دو نام بسیار زیاد است. سدونا مینی ون و سورنتو شاسی بلند و خودرویی است که همه علاقه به خرید آن دارند.
کیا سورنتو ۳ انتخاب برای موتور دارد: موتور تنفس طبیعی چهار سیلندر، موتور ۶v و موتور توربو ۲ لیتری با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۶۰ پوند فوت است. خودروی مورد بررسی ما موتور توربو ۲ لیتری است که ۶ دنده دارد که همیشه به نظر می‌رسد در جای مناسب قرار گرفته‌اند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۸ ثانیه است که در مقایسه با مدل‌های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته است. این موتور به خوبی حس قدرت را به راننده منتقل می‌کند؛ کیا مشکلات فرمان و هدایت را به خوبی حل کرده است و وزن این مدل توجیه پذیر است. کیفیت و اندازه این مدل از سورنتو عالی است؛ این مدل بین CR-V و هایلندر قرار می‎گیرد و این دو خانواده را به راحتی در خود جای می‌دهد و به راننده هم احساس خوبی منتقل می‎کند. میزان مصرف این خودرو در رده مجاز قرار گرفته است؛ مصرف سوخت آن در شهر ۱۲ لیتر و در بزرگراه ۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است. به خاطر تجهیزات هدایت چهارچرخ سورنتو جرات رفتن به جاده‌های صعب العبور را دارد؛ ولی اگر از مسیرهای پر گل و لای عبور می‌کنید بهتر است جیپ گرند چروکی بخرید.
طراحی داخلی خودرو کیا سورنتو زیبا و با کیفیت است. مواد به کار رفته در ساخت اتاق کیفیت خوبی دارند و از چرم و در بخش‌هایی هم از چوب استفاده شده است. از تجهیزات استفاده شده در آن می توان به: دوربین اطراف، محفظه‌های جادار و بزرگ، سانروف پانوراما بزرگ، صفحه لمسی شکل آیپد،سیستم کمکی پارک هوشمند، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت استاپ، گرمکن فرمان، سنسور باران،خروجی تهیه مطبوع برای سرنشینان عقب، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، بلوتوث و فرمان سه پر خوش دست که حس خوبی به راننده منتقل می‌کند اشاره کرد. فضای سرنشینان عقب این مدل از سورنتو هم برای پا و هم برای سر عالی است؛ علاوه بر آن کف خودرو هم تخت است و جای زیادی دارد. ۳ سوکت مختلف برای شارژ سرنشینان عقب خودرو و تکیه گاه دستی بین دو صندلی برای سرنشینان عقب خودرو با یک فضای خالی و دو جا لیوانی تعبیه شده است. برای باز کردن در صندوق عقب خودرو نیازی به کلید ندارید و فقط کافی است چند ثانیه در مقابل آن ایستاده و در به صورت اتوماتیک باز می‌شود. در قسمت بار فضاهای مختلفی برای قرار دادن وسایل و دور نگه داشتن از دست بچه‌ها در نظر گرفته شده است که با بلند کردن کفی خودرو آن‌ها را مشاهده می‌کنید و فضای بار هم بسیار زیاد است.
امروزه خودروها پیشرفت زیادی کرده اند و انتخاب بهترین خودرو در هر دسته بندی کار مشکلی است، سورنتو این کار را با استایل، خصوصیات و راحتی که با قیمت آن تناسب دارد آسان‌تر کرده است.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‌ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‌رود برای خرید و فروش خودرو کیا سورنتو مدل ۲۰۱۶ به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

منبع :‌ ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد