موضوعات داغ

معامله بزرگ، 550 دلار برای یک مرسدس بنز کلاس S + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
با وجود آنکه ماشین های لوکس آلمانی به سرعت مستهلک می شوند، هنوز هم می توان در بازار نمونه های نسبتا سالمی از آنها را با قیمت مناسبی خریداری کرد. یک جمله معروف در مورد خرید خودروهای لوکس آلمانی دست دوم وجود دارد که می گوید: هیچ چیز گران تر از یک ماشین لوکس آلمانی ارزان نیست. مالک خودرویی که در ادامه می بینید، توانسته تنها با پرداخت 750 دلار کانادا، یک مرسدس بنز کلاس S مدل 2002 را خریداری نماید. بسیاری انتظار دارند فضای داخلی این مرسدس بنز S430 به شدت تخریب شده باشد و موتور آن همانند فیلم های سیاه و سفید، خسته و کسل به نظر برسد، اما واقعیت کاملا خلاف آن را نشان می دهد.
این مشتری با پرداخت 750 دلار کانادا، توانسته خودرویی سالم با کارکرد 109 هزار مایل، داشبورد سالم و موتور V8 با حجم 4.3 لیتر را خریداری کند که کاملا روبراه است. علاوه بر آن، این تیپ دارای ویژگی های بیشتری از جمله سیستم صوتی Premium Bose و صندلی گرمکن های عقب است. به عنوان یک جایزه برای خریدار، خودرو لاستیک های جدیدی دارد و سی دی های مالک قبلی در خودرو جا مانده است. برای درک ارزش بهتر قیمت، این خودرو به مبلغ 750 دلار کانادا خریداری شده که حدود 550 دلار آمریکاست. بدنه خودرو نیاز به رسیدگی دارد، اما قطعا پرداخت چنین مبلغی برای این مرسدس بنز، ارزش مقداری هزینه برای بازسازی بدنه خودرو را نیز دارد.
مشکل اصلی خودروهای لوکس آلمانی، سیستم الکترونیک آنهاست و میزان خرابی آنها در نمونه های کارکرده زیاد است. خوشبختانه تمامی سیستم های الکترونیک فنی و رفاهی خودرو به خوبی کار می کنند و از این نظر مشکلی وجود ندارد. خریدار که یکی از طرفداران مرسدس بنز است، از خرید خود بسیار ابراز رضایت می کند و از پیشرفت پله به پله خود از مرسدس بنز کلاس C به بنز کلاس E و سپس کلاس S راضی است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/29
7,450,000 تومان
من حرفی ندارم...
با هرچی دوست دارید توی ایران مقایسه کنید...
1398/3/29
ازین مدل یه تعداد کمی تو ایران هست
فک نکنم زیر ۴۰۰-۵۰۰ بدن
ینی اگه واردات خودروی کارکرده ازاد بود و میشد با این قیمتا یه همچین ماشین هایی خرید
دیگه کسی حسرت ماشین خوب به دلش نمیموند
1398/3/29
این چرا تو ایران نیست بخریمش؟
176 هزار تا ؟ کی اهمیت به کارکردش؟ حالا هزینه ای هم داشته باشه بازم ارزش خرید داره حتی اگه 17 سالش هم باشه. حالا اگه تو ایران بود 16 میلیارد تومن بود.
1398/3/29
کلا از نظر قیمت این مرسدس رو با تو ایران مقایسه نکنید، دچار افسردگی افسار گسیخته می‌شید!!!
1398/3/30
الان با این پول اینجا پیکانم نمیدن باید موتور بخری با این پول!! از همین چیزا میترسن که جلوی واردات ماشین دست دوم رو باز نمیکنن دیگه وگرنه بنز ۷ تومن باشه اصلا ۷ هم نه ۵۰ تومن باشه کی دیگه آشغالایی که اینا میسازن رو میخره؟ حالا هرچقدرم کار کرده باشه بازم خرجش از آشغالای صفری که اینا میسازن کمتره