موضوعات داغ

در صورت برخورد با مافیای خودرو، پراید ۲۰ میلیون تومان می‌شود

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سید جواد حسینی‌کیا عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: صنعت خودرو کشور را مافیای دلالی ملتهب کرده که بخشی از خودروسازان نیز در آن دست دارند. همچنین در صورت برخورد قاطع با عوامل ملتهب کننده و اعدام چهار دانه‌درشت مافیای صنعت خودرو، قیمت پراید به ۲۰ میلیون تومان باز خواهد گشت.
وی ادامه داد: شاید مردم گلایه داشته باشند که در شرایطی که دلالان باعث آشفته شدن بازار خودرو شده‌اند و قیمت‌ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده، چرا مقامات قضایی و امنیتی با این عوامل برخورد نمی‌کند؟ چرا این اخلالگران دستگیر و محاکمه نمی‌شوند؟
وی در ادامه تصریح کرد: در صورت برخورد شدید با افرادی که بازار را ملتهب کرده‌اند، به طور حتم بازار خودرو آرام شده و قیمت‌ها کاهش خواهد یافت. حسینی‌کیا در ادامه گفت: متاسفانه هنوز برخورد موثری از دستگاه قضایی و امنیتی در جهت آرام کردن بازار شاهد نبوده‌ایم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان بیان داشت: آیا کسی که هزار خودرو خریداری می‌کند با کسی که یک خودرو خریداری می‌کند، تفاوتی ندارد؟ اگر خلاء قانونی در برخورد با دانه‌درشت‌ها و مافیای خودرو وجود دارد مجلس این آمادگی را دارد تا این خلاء قانونی را در جهت برخورد با مخلان اقتصادی برطرف کند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/2/26
در صورت برخورد!!!! چقد مسخره. الان دقیقا کی باید برخورد کنه با اینا؟! ینی خودشون با خودشون برخورد کنن!!!!
1398/2/26
اتفاقا دستگاه امنیتی برخورد کرده... منتها با مشتری های شاکی که جلو وزارت خونه جمع شدن!!!
1398/2/26
برخورد مجلس با دانه درشتان یه جوری خود درگیری میشه دیگه...این سهام خودروساز ها همشون تقریبا دست نمایندگان و وزیران مجلسه... ایران تنها کشوری که ارگان های دولتیش مانع پیشرفتشه
قوطی حلبی تولید کنی قیمتش بشه 50 میلیون مردمم از سر ناچاریش میخرن...واس همینه واردات خودرو هم ممنوعه یه وخ اینا ضرر نکنن
1398/2/26
کی با مجلس برخورد کنه؟ هرچی داریم میکیشیم از یه پوپولیست به نام نماینده است که چندین ده میلیون حقوق می گیرند و حرف یامفت می زنند.
1398/2/26
اعدام؟.....درسته خلخالی مرده... اما مریدانش هستن.زیادم هستند...لازم نکرده کسیو اعدام نکنید واردات خودرو را ازاد کنید ....برای محصولات ارزان عوارض نگیرید...پراید که هیچ سمند میشه 20 تومن...
1398/2/26
یکی به این بگه بابا قیمت کارخونش 33 تومنه !
1398/2/26
هفت شهر عشق را عطار گشت ......... ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
مسئول محترم اگه فقط 1 دقیقه از وقت گرانبهایت را بذاری و به سایت های ایران خودرو و سایپا که الان 1 ماهه هر روز فروش فوری دارن سری بزنی متوجه میشی که مردم عادی قادر به ثبت نام نیستند.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...