موضوعات داغ

هیوندای i20 N با قدرت 200 اسب بخاری به نبرد آلمانی ها می رود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل دوم هیوندای i20 امسال 5 ساله می شود و هیوندای در حال کار روی نسل آینده ی این خودرو است. گرچه هیوندای از نظر طراحی نسل جدید این خودرو را متحول خواهد کرد اما اصلی ترین تغییر در سری i20 تولید مدل اسپرت این خودرو با کد N خواهد بود.
این هاچ بک اسپرت کوچک قرار است به زودی به هیوندای i30 N ملحق شود. اصلی ترین رقبای i20 N فولکس واگن پولو GTI و فورد فیستا ST هستند. گرچه هیوندای i20 N در نسل آینده ی این خودرو به بازار خواهد آمد اما طراحان کامپیوتری تصاویر فرضی از این خودرو را بر اساس نسل فعلی آن شبیه سازی کرده اند.
اولین نکته در این تصاویر جلوپنجره ی بزرگ این خودرو است که مانند محصولات اسپرت هیوندای بوده و سپر جلو نیز کاملا فرق کرده و اسپرت تر شده است. در جلو و عقب نیز دیفیوزرهایی نصب شده اند و در انتها رینگ های جدید و خروجی های اگزوز جدید نیز دیده می شوند.
محصول نهایی قرار است از شاسی اسپرت تقویت شده، سیستم تعلیق خشک، فرمان تیز و ترمزهای قوی تری نیز برخوردار باشد. موتور مورد استفاده در این خودرو 1.6 لیتری توربو خواهد بود و قدرتی در حدود 200 اسب بخار خواهد داشت. نسل جدید هیوندای i20 سال آینده معرفی می شود و نسخه‌ی N نیز به فاصله ی کمی پس از آن معرفی خواهد شد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/6
حالا ما هنوز در ایران اون نسخه 95 اسب بخاری رو داریم. که دیگه همونم تولید نمیشه.