موضوعات داغ

انجام تعهدات معوق ایران خودرو تا زمستان امسال

عکس مطلب اول
اهورا گلیاری، معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، از اجرای تمامی تعهدات معوقه ایران خودرو تا پایان امسال خبر داد. وی ادامه داد: بیست درصد از ظرفیت تولید این شرکت به فروش فوری اختصاص داشته و باقی آن مربوط به انجام تعهدات است. به بیان وی، شرایط فروش فوری ایران خودرو که از ماه های پایانی سال گذشته و به قصد کاهش التهابات بازار صورت گرفته، تاثیر مثبتی در بازار داشته و توانسته تا حد زیادی بازار را کنترل کند.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، پیامد اجرای این طرح را کاهش فعالیت واسطه ها در بازار می داند و اظهار کرد: ما موفق شدیم در اسفندماه قیمت ها را کنترل کرده و کاهش دهیم. مقایسه قیمت بین خودروهایی که عرضه در سطح بالا به بازار داشته اند و خودروهایی که به میزان کمتری عرضه شده اند، موفقیت این طرح را نشان می دهد. به گفته وی، تا زمانی که اختلاف قیمت بازار و کارخانه فاحش باشد، فرصت های سرمایه گذاری در این بازار وجود دارد و تنها در صورت از بین رفتن اختلاف قیمت، سرمایه گذاران به سمت بازارهای دیگر خواهند رفت.
گلیاری در مورد تعهدات معوق ایران خودرو گفت: تعداد کمی از پژو 2008 های ثبت نام شده در سال 96 به دست مشتریان نرسیده اند که در روزهای آتی این خودروها به مشتریان تحویل خواهد شد. همچنین ایران خودرو تعهدات سال گذشته را نیز به ماه های پایانی رسانده است.او ايفاي تعهدات معوق را دغدغه اصلي مديريت ارشد شركت ايران خودرو اعلام كرد و ابراز امیدواری کرد با افزایش تولید و اجرای برنامه های فروش فوری، بازار خودرو روزهای بهتری را در پیش رو داشته باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد