موضوعات داغ

مازراتی و بی ام و همکاری خواهند داشت

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جان الکان مدیر گروه فیات کرایسلر اعلام کرد که مازراتی اولین زیر مجموعه ی این گروه است که به همکاری با بی ام و برای توسعه ی سیستم های رانندگی خودکار خواهد پرداخت. جان الکان این تصمیم را در تورین ایتالیا اعلام کرد و زمان دقیق هم برای ورود به بازار خودروهای دارای این سیستم اعلام نکرد. وی همچنین اشاره ای نکرد که کدام مدل مازراتی به این سیستم ها مجهز خواهد شد.
فیات کرایسلر همکاری خود با بی ام و برای توسعه ی سیستم های رانندگی خودکار را از سال 2017 شروع کرد. در این راه دو شرکت خودروسازی بزرگ از کمک شرکتی با نام Mobileye نیز بهره مند هستند که یک قطعه ساز زیر مجموعه ی شرکت کامپیوتری اینتل است.
فیات کرایسلر همکاری نزدیکی نیز با واحد خودروهای بدون سرنشین گوگل یعنی Waymo دارد. ویمو در حال حاضر سفارش تبدیل 62 هزار دستگاه کرایسلر پاسیفیکا را به خودروهای خودران دریافت کرده است و قرار است این خودروها را در کارخانه ی خود در دیترویت تغییر دهد.
مازراتی این روزها اوضاع خوبی ندارد و فروش محصولات آن در سه ماهه نخست سال 32 درصد نسبت به سال پیش کاهش پیدا کرده اند. این شرکت برنامه دارد تا سال 2020 تمامی مدل های خود را جدید کند و قصد دارد از تکنولوژی هیبریدی فیات کرایسلر نیز استفاده کند. البته اعلام شده که مازراتی محصولات تمام برقی نخواهد ساخت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد