موضوعات داغ

۱۰ هزار تاکسی جدید در اختیار تاکسیرانی قرار می‌گیرد

عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری اظهار داشت: بر اساس طرح پایلوت جدید نوسازی تاکسی‌های فرسوده، مقرر شد شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت از منابع ماده ۱۲ قانون رفع موانع رقابت‌پذیر به تاکسیرانی اختصاص دهد. همچنین شرکت خودروساز نیز ۱۰۰ دستگاه خودرو با ظرفیت پیمایش ۳۰۰ کیلومتر تولید خواهد کرد که مقدمات این کار و پیش فاکتورهای این ۱۰۰ دستگاه خودرو نیز صادر شده و فقط تنها مشکل ارائه تسهیلات بانکی است که امیدواریم این مشکل حل شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: پیش از این خودرو را حدود ۳۵ میلیون تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون ۷۵ میلیون تومان می‌خریم و شاهد اختلاف قیمت بالایی هستیم. حال اگر طرح ماده ۱۲ را که شامل ۱۰۰ دستگاه شده را اجرا کنیم، از صرفه‌جویی که در مصرف بنزین رخ می‌دهد، معادل ۳۸۷۰ دلار یارانه در مدت چهار سال به رانندگان اختصاص می‌یابد.

۱۰ هزار تاکسی جدید در اختیار تاکسیرانی قرار می‌گیرد

۱۰ هزار تاکسی جدید در اختیار تاکسیرانی قرار می‌گیرد


ضامنی درباره ارائه تسهیلات بانکی برای ۱۰۰ دستگاه خودرو گفت: اگر تسهیلات این خودروها اختصاص یابد، ماه آینده این ۱۰۰ دستگاه تحویل متقاضیان خواهد شد. وی در ادامه افزود: در مدل ماده ۱۲ رانندگان زیر نظر شرکت خصوصی هستند و از طرف آن شرکت طرف حساب ماده ۱۲ خواهند شد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری در ادامه درباره نوسازی تاکسی‌های فرسوده بیان داشت: بر اساس توافق شرکت خودروساز و تاکسیرانی، امسال ۱۰ هزار دستگاه خودرو برای نوسازی در اختیار اتحادیه تاکسیرانی قرار خواهد گرفت. البته یکی از چالش‌های جدی در این حوزه فراهم کردن تسهیلات بانکی است. با توجه به افزایش قیمت خودرو، برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده تسهیلات نیاز است.
وی در پایان تصریح کرد: توافق اولیه با شرکت خودروساز انجام شده و امیدواریم مشکلات ارائه تسهیلات بانکی نیز رفع شود تا طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده مجدداً آغاز شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/2
خواهشا 405 با موتور 1800 قدیمی را از چرخه تاکسیرانی حذف کنید!
حتی مدل گازسوزش!
1398/6/23
شما سایت باز کنید طرح نقدی رو بزارید
بنده میخام نقدی بخرم
به بقیه هم توصیه میکنم میخاید یکی رو بدبخت کنید شغل تاکسی رو بهش پیشنهاد بدید
1398/8/21
پژو سمندم شد ماشین؟واسه تاکسی فقط پراید.یا پیکان.بقیه ماشینا کشکن.پژو سمند مثل یه داداش معتاد میمونه.هرچی دراوردی باس خرجش کنی.