موضوعات داغ

شکار صحنه‌ی تصادف سه خودرو توسط دوربین تسلا

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دوربین تسلاکم دنیای تسلا را وارد سطح جدیدی از جمع‌آوری ویدیوهای تصادف عجیب کرده است. چند روز پیش ویدیوی کوتاه دیگری توسط ریموند لوان منتشر شد که تصادف سه خودرو که با وجود قرمز بودن چراغ راهنمایی سر چهارراه توقف نکردند را به تصویر می‌کشد. البته نسخه‌ی این دوربین 2019.7.106 بوده و لوان گفته کیفیت ویدیو می‌توانست بهتر از این باشد.
ما به این نکته توجه داریم که آپشن‌هایی مثل تسلاکم سود زیادی دارند، مخصوصا با توجه به هزینه‌ ساخت آن برای تولیدکننده، که فقط شامل توسعه‌ نرم‌افزار برای سخت‌افزار موجود است.
برخی صاحبان خودروهای تسلا از به کار بردن این آپشن لذت می‌برند و نتایج آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارند، که باعث می‌شود صاحبان دیگر خودروها که از چنین آپشنی بهره‌مند نیستند مایل باشند نکات بیشتری درباره‌ی آن بدانند.
اگر تسلا می‌خواهد فروشش را بیشتر کند، از دیدگاه صرفه‌جویی در هزینه این بهترین راه است و با فلسفه‌ ایلان ماسک هم مطابقت دارد که پول را صرف چیزهایی می‌کند که باعث بهبود محصول از نظر کارایی شوند. پتانسیل دست‌نخورده‌ زیادی در این زمینه وجود دارد. تسلا چه چیزهای دیگری می‌تواند به خودروهایش اضافه کند که جذابیت بیشتری برای صاحبان خودرو داشته باشد؟

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد