موضوعات داغ

بی ام و X1 نیو فیس رسما معرفی شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی "بی ام و" برای تازه کردن بازار فروش کوچک ترین شاسی بلند خانواده خود یعنی X1، یک بروزرسانی جدید برای این خودرو ارائه کرده است و حالا می توانیم شاهد یک ظاهر بهتر و جذاب تر نسبت به نسخه اصلی خود باشیم، هرچند این خودرو تنها در ظاهر خود بروزرسانی شده و در باطن خود همان خودروی شاسی بلند X1 خواهد بود که با آن آشنا هستیم.
تنها یک روز بعد از معرفی نسل جدید "بی ام و سری 1"، شاهد معرفی نسخه فیس لیفت شاسی بلند X1 هستیم و این خودرو در قسمت جلوی خود یک جلوپنجره جدید بزرگ تر و جذاب تر با ستون‌ها و حاشیه های کرومی، چراغ های LED با طراحی جدید وهمچنین شاهد اصلاح مجموع سپر اتومبیل و تزریق جذابیت بیشتر به اِلمان های طراحی آن هستیم تا این خودرو بیش از پیش خصوصیات شاسی بلندهای اسپرت و لوکس به خود گرفته و تبدیل به یکی از اولویت های اصلی مشتریان بویژه جوانان برای خرید شود.

بی ام و X1 نیوفیس

بی ام و X1 نیوفیس


شاید در قسمت جلوی اتومبیل شاهد تغییرات بسیار خوبی باشیم و چهره اتومبیل بهتر و جذاب تر از نسخه اصلی خود شده باشد، اما در قسمت عقب اتومبیل شاهد هیچگونه تغییری نیستیم و شرکت خودروسازی "بی ام و" بدون کوچک‌ترین تغییری برچسب فیس لیفت بر روی آن زده و در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد، هرچند قسمت عقب تنها بخش دست نخورده اتومبیل نیست و در بخش فنی اتومبیل نیز هیچگونه تغییری ایجاد نشده است.
بروزرسانی بی ام و X1 شاید موتور جدیدی برای این شاسی بلند نداشته باشد، اما باعث شده تا پیشرانه های دیزلی آن موفق به کسب استانداردهای آلایندگی یورو 6 شوند و رهبری آن را نسخه دیزلی sDrive16d برعهده دارد که برای کارکرد 100 کیلومتر خود با استفاده از جعبه دنده 6 سرعته دستی تنها 4.1 الی 4.4 لیتر مصرف سوخت خواهد داشت و به ازای هر کیلومتر استفاده از پیشرانه دیزلی اتومبیل، تنها 107 الی 116 گرم گازهای آلاینده تولید خواهد شد. هرچند مصرف سوخت نسخه sDrive16d با گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به ازای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل بین 4.2 الی 4.4 لیتر خواهد بود و میزان تولیدی گازهای آلاینده آن هم بین 109 الی 116 گرم در هرکیلومتر خواهد بود. گفتنی است که پیشرانه محرک این خودرو امکان تولید 116 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که نتیجه آن می تواند شتاب صفر تا صد 11.5 ثانیه باشد.

بی ام و X1 نیوفیس

بی ام و X1 نیوفیس


اگر مشتریان بی ام و به دنبال گزینه دیزلی قوی تری باشند، انتخاب دیگر آنان نسخه xDrive 25d خواهد بود که حداکثر خروجی قدرت آن برابر با 231 اسب بخار بوده و در دور موتور 1500 الی 3000 دور بر دقیقه نیز امکان تولید 450 نیوتن متر گشتاور وجود خواهد داشت که با هدایت این نیرو به سمت تمامی چرخ های محرک اتومبیل می توان به حداقل شتاب صفر تا صد 6.6 ثانیه دست پیدا کرد.
تنها انتخاب مشتریان برای داشتن یک نسخه بنزینی از شاسی بلند "بی ام و X1"، نسخه xDrive 25i خواهد بود که مجهز به یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر بوده و امکان تولید 231 اسب بخار قدرت و همچنین 350 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که با دریافت و انتقال این نیرو به کمک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استپ ترونیک، شتاب صفر تا صد 6.5 ثانیه بدست خواهد آمد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد