موضوعات داغ

کاهش قیمت خودروهای ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در این روزها کاهش قیمت در بین خودروهای ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومانی به کندی اتفاق می‌افتد، اما قیمت خودروهای با رنج قیمتی ۱۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی به طرز محسوسی کاهش یافته است. به گزارش خودروبانک و به نقل از خبرآنلاین، قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای در بازار کاهش ۴ میلیونی را تجربه کرده و از ۱۴۲ میلیون تومان در اواسط هفته گذشته به ۱۳۸ میلیون تومان رسید. قیمت پژو پارس LX با دو میلیون تومان کاهش از ۱۳۳ میلیون به ۱۳۱ میلیون رسیده است. قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز شاهد کاهش ۲۳ میلیون تومانی بود. این خودرو از ۳۶۰ میلیون به ۳۳۷ میلیون رسید.
ریزش قیمت خودروها در بازار
ریزش قیمت در خودروهای گران‌تر بیشتر محسوس بوده است. به عنوان مثال قیمت کیا‌سراتو ۲۰۰۰ اتوماتیک از ۳۲۵ میلیون به ۳۱۰ میلیون کاهش یافت. قیمت سیتروئن C3 از ۴۱۷ میلیون به ۳۷۵ میلیون تومان رسید. فعالان بازار خبر از کاهش قابل توجه خرید و فروش خودرو در بازار می‌دهند. برخی نیز با دعوت از مردم برای نخریدن خودرو، می‌گویند که قیمت‌های کنونی ۳۰ درصد حباب دارد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/14
خودرو از دلار خیلی پیشی گرفته و این قیمت ها محکوم به شکست اند . ضمن اینکه در بازار آزاد معامله ها با قیمت خیلی پایین تر از قیمت پیشنهادی فروشنده صورت می گیرد .
1398/3/14
30 درصد حباب دارد!
130 درصد هم کف دارد که حاصل سواستفاده خودروسازان است
خودروسازانی که ميگفتن تنها 10 درصد قطعات خودروشون از بیرون کشور مياد، به بهانه این تحریم ها بیش از 100 درصد کل قطعات. خودرو را گران و بطور خنده دار بقیمت حاشیه بازار! که اونم کار خودشون بود! رسوندند
پراید سی سال پیش الان قیمت آهن قراضه هم نمی ارزه که تا چند سال پیش 7 تومن بود.
1398/3/14
معلومه وقتی کسی نخره میاد پایین هنوز جا داره حداقل ۵۰درصد دیگه
1398/3/15
به نظر من تا زمانی که به قیمت کارخونه تو بازار خودرو رو دست مردم ندن نباید خرید....اون وقته که حال این دلال های بی تربیت جا میاد...
1398/3/15
این قیمت ها حداقل باید یک سوم بشه
که بازم ارزش خرید نداره
بعد شما میگی قیمت ها کاهش محسوسی داشته