موضوعات داغ

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه عید سعید فطر + جدول

عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، خبر از شرایط فروش "دنا پلاس اتوماتیک" در قالب طرح "پیش فروش" به مشتریان خود می دهد که مدت اعتبار آن از تاریخ 18 خردادماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه جاری و یا تا مدت زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت که در ادامه سعی داریم مروری بر جزییات این طرح فروش داشته باشیم.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش دنا پلاس اتوماتیک، موعد تحویل تمامی سفارش ها برای سال 99 برنامه ریزی شده است و بسته به زمان ثبت نام و انتخاب مشتری، امکان تحویل اتومبیل در فروردین ماه 99، اردیبهشت ماه 99، خردادماه 99 و همچنین تیرماه 99 وجود خواهد داشت.
مبلغ پیش پرداخت تعیین شده برای خرید دنا پلاس اتوماتیک معادل 80 میلیون تومان خواهد بود که باتوجه به موعد تحویل، سود مشارکت و سود انصراف متنوع به مشتریان تعلق خواهد گرفت که جزییات بیشتر و همچنین تنوع رنگ قابل سفارش را می توانید در جداول زیر شاهد باشید.



پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه عید سعید فطر

پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه عید سعید فطر

نظرات کاربران

15 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/13
به نظرم به خاطر اینکه انصاف رعایت شه و همه هجوم نبرن به سایت و دست دلالان کوتاه شه بگن هر کی خواست تو یه هفته به ترتیب الفبا ثبت نام کنه و بعدش از بین اونا قرعه کشی بشه و هر کی برنده شد حق خرید و فروششو تا دو سال نداشته باشه. رو سند قید کنن غیر قابل فروش و هیچ محضری هم حق انجام خرید و فروششو نداشته باشه. اینم یه راه حله. ولی متاسفانه تو این بل بشو هیچ مسعولی به این پیشنهاد توجهی نمیکنه
1398/3/14
وای خدا یه سری چقدر تعطیل و ذلیل هستن تحویل ماشین واسه یکسال دیگه قیمت قطعی هم نداره تو این چند وقت هم دیدن ملت ماشین تحویل نگرفتن بعد صحبت از قرعه کشی میکنه واقعا هر چی سرتون بیاد لیاقتتونه
1398/3/18
80 میلیون پول رو تو این اوضاع تورم 100 درصد بخوابونی با سود سالانه 15 درصد و آخرش هم موقع تحویل خودرو با قیمت روز باهات حساب کنن(اگه خودرویی در کار باشه)
ایرانخودروی لعنتی مگه ملت مغز خر خوردن، اگر قیمت قطعی بود حداقل میشد گفت فکر کردن بهش حماقت نیست اما وقتی پیش فروش هست و قیمتش نامشخص ، متاسفم برای دلال احمق و حتی مصرف کننده که با این شرایط ماشین پیش خرید میکنند.
آخه 15 درصد سود!!! اونم تو این اوضاع اقتصادی
1398/3/19
80 میلیون پول رو تو این فلاکت اقتصادی بخوابونی با سود سالانه 15 درصد و آخرش هم موقع تحویل خودرو با قیمت روز باهات حساب کنن(اگه خودرویی در کار باشه)
ایرانخودروی لعنتی مگه ملت رو چی فرض کردی، اگر قیمت قطعی بود حداقل میشد گفت فکر کردن بهش حماقت نیست اما وقتی پیش فروش هست و قیمتش نامشخص!!! متاسفم برای دلال های نادان و حتی مصرف کننده که با این شرایط ماشین پیش خرید میکنند.
آخه 15 درصد سود!!! اونم تو این تورم 100 درصد
1398/3/13
تنوع رنگش منو کشته!!!
1398/3/13
قیمت نهائیش چنده؟
1398/3/13
بیشتر آپشنا هم که پریده، درسته؟؟
1398/3/13
سلام ایا اپشن های سانروف و... که از دنا پلاس حذف شدن داخل این ندل هست یا خیر؟
1398/3/13
*بشتابید*بشتابید* پیش فروش دنا پلاس اتوماتیک ویژه عید اسلامی فطر یکی بخر دوتا پراید ببر جان پراید نمیزنه پس بدون سانروف ببر
1398/3/14
بی عقل های عزیز حمله کنید فقط پولتون رفت رو هوا نرید این طرف و اونطرف شعار بدین چون من یکی حال میکنم پولتون رو بخورن
1398/3/14
توی این فروش ، فقط به کد ملی بستگی داره؟؟
یا به سن و گواهینامه هم بستگی داره؟؟
1398/3/14
نمیارزه چون بعد یکسال کی زنده کی مرده
1398/3/14
بیاید خیالتون رو راحت کنم قیمتش کمتر از ۲۰۰ و خورده ای نیس تنها اتوماتی که میتونم بخرم کوییکه که وقتی به موتور و شاسیش نگاه میکنم میبینم هیچ ماشینی بهتر از همون سمند قدیمی و تکراری نیس
1398/3/14
اپشن هاش مجهوله . مصرف سوختش رو کسی چک کرده ؟ من از همون اولش با موتور بی خود این ماشین مشکل داشتم .
1398/3/24
سلام
من دنا پلاس توربو خریدم ولی بخاطر مصرف زیادش فروختم .اینا چرا مشخصات درست و آدموار نمیدن.....