موضوعات داغ

اوپل کورسا هم برقی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
اوپل نسخه ای برقی از کورسا را معرفی کرده است که در بخش فنی از قوای فنی مشترک با پژو 208-e استفاده می کند. زیر کاپوت این خودرو موتور برقی به قدرت 134 اسب بخار و گشتاور 260 نیوتون متر قرار دارد که این هاچ بک را در 8.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رساند.
باتری این خودرو 50 کیلووات ساعت ظرفیت دارد و برای طی کردن مسافت 330 کیلومتری کفایت می کند. اوپل کورسای جدید روی پلتفرم جدید پژو سیتروئن به نام CMP ساخته خواهد شد که در نسل جدید پژو 208 نیز استفاده شده است. این دو خودرو گرچه از نظر فنی شباهت زیادی به هم دارند ولی از نظر ظاهری کاملا متفاوت اند.

اوپل کورسا

اوپل کورسا

نسل قبلی اوپل کورسا روی پلتفرمی مشترک بین جنرال موتورز و فیات ساخته شده بود ولی با اینکه پلتفرم این نسل جدید است ابعاد آن خیلی تفاوتی با قبل ندارد. طول خودرو تقریبا 4 متر است ولی عرضه آن با 48 میلیمتر کاهش به 1431 میلیمتر رسیده است.

اوپل کورسا

اوپل کورسا

اوپل کورسا الکتریکی به یک نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز است. این نمایشگر به سیستم رهیاب ماهواره ای هم مجهز است و در مدل های بالاتر ابعاد آن به 10 اینچی ارتقا پیدا می کند.
سایر امکانات این خودرو شامل چراغ های اصلی LED، کروز کنترل هوشمند، سیستم هشدار نقطه کور، سیستم تشخیص علایم جاده، پشت آمپر دیجیتال و سیستم کمکی پارک هستند.

اوپل کورسا

اوپل کورسا

اوپل هنوز نسخه های بنزینی و دیزلی کورسای جدید را معرفی نکرده است و از مشخصات آنها اطلاعاتی در دست نیست.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد