موضوعات داغ

ماجرای کارت مترو با اعتبار 47 ساله چه بود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
چندی پیش آگهی در سایت های خرید و فروش اینترنتی منتشر شد که مطابق با آن یک کارت مترو به قیمت 30 میلیون تومان برای فروش عرضه شده بود. بر اساس این آگهی این کارت بلیت تا سال 1445 اعتبار داشته و به همین علت چنین برچسب قیمتی بر روی آن قرار گرفته بود.
به نقل از ایسنا، در راستای پیگیری این آگهی پلیس با فرد ارسال کننده آگهی تماس گرفته و در نهایت دو متهم در رابطه با جعل کارت بلیت مترو دستگیر شدند.
سرهنگ علی راقی، فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت در این رابطه توضیح داد که دو متهم دستگیر شده فوق لیسانس داشته و با همکاری یکی از دوستانشان و با انجام یک سری عملیات سخت افزاری و نرم افزاری موفق به دستکاری کارت بلیت مترو شده اند.
به گفته فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی پایتخت هم اکنون در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقام قضائی معرفی شدند.
به تازگی عرضه این چنین کالاهایی در سایت های خرید و فروش اینترنتی افزایش یافته که متاسفانه به علت نبود نظارت از سوی ناظران سایت ها اطمینانی برای اصالت کالاهای مذکور وجود ندارد بنابراین توصیه می شود چنانچه شهروندان قصد خرید کالایی همچون کارت بلیت اعتباری مترو را دارند از جایگاه‌های معتبر مستقر شده در ایستگاه‌های مترو اقدام به خرید این کارت‌ها کنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/25
حاضرم صد میلیون تومن بهشون پول بدم و آزادشون هم کنم و در عوض یه کارت نا محدود برام درست کنند که پولش تا ابد تموم نشه!!!! .... البته با این گرونی ها فکر کنم نامحدودش هم کم بیاد!!!!