موضوعات داغ

عرضه بنتلی فلایینگ اسپور جدید به مناسبت یک قرن فعالیت

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت بریتانیایی بنتلی قصد دارد به مناسبت صد سالگی خود، نسخه جدید سدان اسپرت لوکس خود یعنی بنتلی فلایینگ اسپور را به بازار عرضه کند. بنتلی این خودرو را لوکس ترین سدان بین قاره ای یا Grand Touring عنوان کرده است. این شرکت می گوید کشتی تفریحی جدید آنها، مناسب حال تمام مشتریان است. هم کسانی که علاقه به رانندگی های طولانی مدت داشته و هم مشتریانی که تمایل دارند در صندلی عقب وقت بگذرانند، از این سدان لوکس و اسپرت استقبال خواهند کرد.
بنتلی فلایینگ اسپور جدید بر اساس شاسی کامپوزیتی ساخته می شود که این شاسی، ترکیبی از اکستروژن آلومینیوم و فولاد با مقاومت بالا دارد. همچنین سیستم تمام چرخ محرک هوشمند یا AWD برای این بنتلی در نظر گرفته شده که علاوه بر افزایش ثبات خودرو در جاده، موجب بهبود مانور دهی خودرو در مسیرهای شهری می شود. سیستم تمام چرخ محرک هوشمند، در حالت پیش فرض تمامی قدرت را به دیفرانسیل عقب ارسال می کند، اما زمانی که خودرو به گشتاور بیشتری نیاز داشته باشد، دیفرانسیل جلو را نیز از طریق ارسال گشتاور اضافه فعال می کند. با توجه به حالت های مختلف رانندگی که توسط راننده انتخاب می شود، میزان گشتاور ارسالی به دیفرانسیل جلو متفاوت خواهد بود.
بنتلی فلایینگ اسپور

بنتلی فلایینگ اسپور

به گفته بنتلی، در حالت کامفورت 480 نیوتون متر گشتاور به محور جلو ارسال می شود، در حالیکه این میزان در حالت اسپرت به 280 نیوتون متر کاهش می یابد تا هیجان رانندگی بنتلی فلایینگ اسپور افزایش پیدا کند.
شاسی جدید بنتلی، عریض تر است و این موضوع به تعادل و توزیع وزن بهتر خودرو کمک می کند. سه مجموعه از فنرهای بادی برای بنتلی جدید در نظر گرفته شده که بسته به خواست کاربر، می توانند سواری راحت و نرم یا اسپرت و خشن را برای سرنشینان فراهم سازند. یک سیستم الکترونیکی 48 ولتی در هر لحظه میزان سفتی میله های ضد لغزش را تحت کنترل دارد و سنسورهای تنظیم ارتفاع، با توجه به پستی و بلندی جاده، میزان ارتفاع خودرو از سطح زمین را تنظیم می کنند.
سدان اسپرت و لوکس بنتلی، از یک موتور 6.0 لیتری W12 با دو توربوشارژر و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF در قسمت قوای فنی بهره می برد که می توانند در 3.8 ثانیه این سدان را از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسانند. همانطور که از یک خودرو لوکس انتظار داریم، لیست رنگارنگی از آپشن ها، نظیر تریم داخلی چوبی، نمایشگر و مجموعه پشت آمپر دیجیتالی، سانروف پانورامیک و صفحه نمایش سرنشنیان عقب برای بنتلی فلایینگ اسپور جدید در نظر گرفته شده است. بزودی این شرکت بریتانیایی اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول را ارایه خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد