موضوعات داغ

فیس لیفت جدید کیا کادنزا مدل 2020 رسماً رونمایی شد + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کیا به تازگی فیس لیفت جدیدی از سدان کادنزا را در کره جنوبی رونمایی کرده است. این نسخه جدید K7 Premier نامگذاری شده است و پیش بینی می شود به عنوان کادنزای ۲۰۲۰ راهی بازارهای جهانی شود.
در نمای روبروی این خودرو، شاهد چینش جدید مشابه با چینش نسخه سراتو در بازار چین هستیم. جلو پنجره این خودرو و چراغهای آن با یکدیگر ترکیب شده و نمای جدید به خودرو مذکور بخشیده اند. در نمای عقب نیز کادنزا ۲۰۲۰ از رویه معمول این روزها یعنی چراغ های سرتاسری پیروی کرده و سپر باز طراحی شده است.
در ادامه تغییرات این خودرو کیا کابین فیس لیفت جدید کادنزا را نیز به روز رسانی کرده است. داشبورد خودرو به کلی دگرگون شده، خروجی های سیستم تهویه مطبوع تغییر شکل داده، فرمان و دسته دنده به روز رسانی شده و یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی مخصوص سیستم اینفوتیمنت نیز به خودرو مذکور اضافه شده است. کیا مدعی است کیفیت مواد به کار رفته در کابین کادنزا ارتقا پیدا کرده و به منظور افزایش آرامش کابین این نسخه، از عایق های صوتی بهتری در کف کابین استفاده شده است.

کیا کادنزا ۲۰۲۰

کیا کادنزا ۲۰۲۰

سیستم هداپ دیسپلی، سیستم کنترل صوتی هوشمند و پکیج کمکی DriveWise که شامل سیستم های کنترل نقاط کور، حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل هوشمند مبتنی بر مسیریاب، سیستم جلوگیری برخورد از پشت و سیستم جلوگیری از برخورد حین پارک را شامل می شود از جمله تجهیزات این خودرو اند.

2020 Kia Cadenza

2020 Kia Cadenza

در خصوص قوای محرکه کادنزا ۲۰۲۰ نیز باید عنوان کرد اکنون در لیست پیشرانه این خودرو یک موتور ۲.۵ لیتری GDi اسمارت استریم جدید به همراه یک گیربکس هشت سرعته خودکار به چشم میخورد. گیربکس مذکور در تمامی تریم ها به صورت استاندارد حضور خواهد داشت. به علاوه نمونه های ۶ سیلندر ۳ لیتری، ۲.۴ لیتری هیبریدی و ۲.۲ لیتری دیزل نیز در لیست پیشرانه های خودرو مذکور حاضر اند.

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/25
کره ای ها کاملا با اصالت و با پیشرفت خوبی پیش رفتند عجیبه همسایشون ک از جنس خودشونه کاملا نظامی طوره و کاملا عقب افتاده چرا درس نمیگیریم .....در کادنزا فیس لیفت واقعی رو شاهد هستیم .... نسل ما رفت امیدوارم دهه هشتاد و نود بهترین عمر رو داشته باشند .

گیربکش 8 سرعتع کاملا در خور موتور gdi هست خیلی قلقلک میده هر کسیو
1398/3/25
ما هیچ ما نگاه....
1398/3/25
تو رو خدا یه فکری به حالت صنعت خودرو کشور بکنید
بخدا هزار سال عقب افتادیم تا کی میخواید چشاتون ببندید رو دنیا
ببین بخدا اصلا روش نمیشه آدم بگه با کره همزمان شروع کردیم
1398/3/26
خاک بر سر ایران خودرو و سایپا فقط همینو میشه گفت
1398/3/26
خیالی نیست ما هم کیا پراید مذگان داریم خودمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1398/3/26
اینا توی چ فکرین ما توی چ فکری هستیم ! نکنه فردا گوشت و مرغ گرونتر شه ! :))
اینا زندگی میکنن ما چیکار میکنیم
1398/3/27
درسته پیشرفت کردند ولی به گرد رقبای موجو نمیرسند
1398/3/30
بازم شرکت کیا از مدلهای محصولات سایپا وایران خودرو کپی برداری کرد .اه اه اه بسه دیگه
1398/7/9
چرا شرکت هارو مقصر میدونید،وقتی ما به یه ماشین که ارزشش به زور گرونفروشی صدهزار تومن هم نیست چهل ملیون پول نا قابل و از ۸ ماه قبل به حساب سایپا می ریزیم و بعد هم با زور دعوا یه درشکه ی بی مصرف و آشغال که نه تکنولوژی داره نه امنیت نه سواری نه قدرت نه کیفیت نه گارانتی ،قربونشون برم الان هم ظبط و زه بغل و حذف کردن و علنی تا دسته به مردم فرو میکنن معلومه که به خودشون زحمت نمیدن خودرو خوب درست کنن اون هم با قیمت واقعی،در یک جمله ایرانیان لیاقت خودشون در همین اندازه هست نه بیشتر،ظالم کسی که تولید میکنه نیست ،ظالم من خریدار هستم که میخرم و چرخ این شرکت های سودجو و کلاهبردار و دزد را میچرخاند و به خانواده و فرزند و نسل آینده هم ظلم میکنم چون به چرخاندن چرخ گاری ساز و دزد کمک کردم ،اگه من نخرم مجبور میشه خودرو به روز و ایمن اون هم با قیمت واقعی و خدمات و کیفیت و گارانتی ارائه بده،پس اول من احمق ظلم میکنم به مردم بعد گاری سازی...