موضوعات داغ

هوندا، رکورد سریع ترین چمن زن جهان را زد + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
هوندا Mean Mower یک بار دیگر بازگشته است این بار با موتور قدرتمند هوندا CBR1000RR تا رکورد گینس را بشکند. این هوندا Mean Mower توانسته رکورد سریع ترین زمان برای شتاب صفر تا 160 کیلومتر بر ساعت را در زمان 6.285 ثانیه بشکند.
ویدیوی زیر نشان می دهد تلاش این سوپر چمن زن را برای شکستن رکورد در یک مسیر رفت و برگشت نشان می دهد. در این ویدیو در یک مسیر، هوندا Mean Mower زمان و در مسیر برگشت نیز زمان را ثبت می کند.

هوندا Mean Mower

هوندا Mean Mower

هوندا Mean Mower قبلا نیز در سال توانسته بود با رسیدن به سرعت 187 کیلومتر بر ساعت رکورد سریع ترین چمن زن را بشکند. هوندا برای سال 2018 تصمیم گرفت این چمن زن را ارتقا دهد و به همین خاطر موتور 108 اسب بخاری قبلی آن را کنار گذاشته و موتور 190 اسب بخاری هوندا CBR1000RR را درون آن قرار دادند. موتور قبلی هوندا Mean Mower متعلق به هوندا VTR فایراستورم بود. هوندا به جز تعویض موتور، کلاچ، گیربکس و ECU این چمن زن را نیز تعویض کرده است و نشان دهنده‌ های هوندا CBR نیز روی آن نصب شده اند. هوندا ادعا می کند که پس از این تغییرات Mean Mower می تواند به حداکثر سرعت 241 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

هوندا Mean Mower

هوندا Mean Mower

هوندا Mean Mower بر اساس چمن زن هوندا HF2622 ساخته شده است ولی شاسی آن تقویت شده است تا بتواند به سرعت های بالا دست پیدا کند. وزن خالی این چمن زن تنها 69 کیلوگرم است. جالب است بدانید که Mean Mower هنوز کاربری خود را دارد و می تواند به کوتاه کردن چمن نیز بپردازد. تیغه های چمن زن در این خودرو از جنس فیبر کربن هستند و توسط یک موتور برقی آن ها را می چرخاند. در انتها نیز تایرهای Hoosier روی Mean Mower سوار شده اند تا در پیست چسبندگی بالایی داشته باشد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/1
رانندش بهتر از چمن زن بود 😁