موضوعات داغ

پشت آمپر دیجیتال جدید کیا رونمایی شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
کیاموتورز تیزر دیگری را از خودروی هاچ بک کراس اوور جدید خود با نام کیا XCeed منتشر کرد. این بار کیا از پشت آمپر دیجیتالی این خودرو رونمایی کرده است.
کیا XCeed اولین محصول کیا است که از نمایشگر 12.3 اینچی دیجیتال در پشت آمپرهای خود بهره مند است. این نمایشگر با رزولوشن بالا دارای کیفیت 1920×720 است. این نمایشگر سوپر ویژن اطلاعات زیادی را شامل نویگیشن، تلفن، سیستم صوتی، اطلاعات کامپیوتر سفری و تنظیمات سیستم های ایمنی را نشان می‌ دهد.

کیا XCeed

کیا XCeed

کیا این پشت آمپر دیجیتال را به صورت استاندارد در XCeed عرضه نخواهد کرد و به صورت یک آپشن خواهد بود. در آینده سایر مدل های کیا نیز به این پشت آمپر دیجیتالی مجهز خواهند شد.
کیا XCeed قرار است در کنار سایر مدل های Ceed یعنی Ceed معمولی و Ceed اسپرت واگن به فروش برسد. این خودرو در حقیقت پر کننده ی فاصله بین کیا اسپورتج و کیا استونیک است.

کیا XCeed

کیا XCeed

کیا تا کنون تصاویری تیزری اولیه را از این خودرو منتشر کرده است. در این تصاویر دیده می شود که با یک خودروی اسپرت جوان پسند طرف هستیم. این خودرو با اینکه به سیستم چهارچرخ محرک مجهز نیست ولی دارای حالت های رانندگی مختلف نرمال، اکو و اسپرت است که با تغییر دادن آنها رفتار سیستم تعلیق و سامانه های الکترونیکی تغییر می کند تا خودرو بتواند یک آفرود سبک را تجربه کند.
پیش بینی می شود که کیاموتورز نسخه ی پلاگین هیبریدی از این خودرو را نیز در آینده معرفی کند ولی فعلا باید منتظر رونمایی رسمی از XCeed در ماه ژوئن باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد