موضوعات داغ

لوکس‌ترین شاسی بلند مرسدس بنز با قیمت کمتر از 1 میلیارد تومان

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
مرسدس بنز مدل 2020 شاسی بلند لوکس خود با نام GLS کلاس را به تازگی معرفی کرده است. سومین نسل این خودرو کاملا متحول شده است و هم از نظر طراحی و هم از نظر فنی خودرویی کاملا جدید است. موتور شش سیلندر خطی توربوی جدید مرسدس بنز نیز در این مدل قابل سفارش است و موتور قبلی V8 تویین توربو نیز انتخاب دیگر است. مدل پایه‌ ی پرچمدار شاسی بلندهای مرسدس بنز با کد GLS450 و با قیمت 72 هزار و 200 دلار عرضه خواهد شد. این قیمت با در نظر گرفتن دلار حدود 13 هزار تومانی چیزی حدود 930 میلیون تومان می شود که با این پول حتی یک E کلاس دست دوم نیز در ایران نمی توان خرید.

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLS

قیمت مدل پایه ی این خودرو در مقایسه با نسل قبل فقط 5 هزار دلار افزایش پیدا کرده است. در کابین این خودرو دو نمایشگر 12.3 اینچی وجود دارند که نمایشگر وسطی از نوع لمسی نیز هست و به صورت استاندارد به سیستم MBUX مجهز شده است. از امکانات این خودرو می توان به سیستم صوتی برومستر حرفه ای اشاره کرد. در صورتی که فضای داخلی را به صورت 6 نفره سفارش دهید می توانید از صندلی های خلبانی لوکس در ردیف دوم نیز لذت ببرید.

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLS

موتور 6 سیلندر خطی جدید مرسدس بنز می تواند 362 اسب بخار قدرت و 500 نیوتون متر گشتاور تولید کند. گرچه قدرت و گشتاور این موتور با موتور نسل قبلی مرسدس خیلی تفاوت ندارد ولی در عوض موتور جدید از سیستم EQ Boost بهره مند است و این سیستم نیمه هیبریدی مصرف سوخت کمتری را برای این خودرو به ارمغان میاورد. گیربکس این خودرو نیز از نوع 9 دنده ی اتوماتیک است.

مرسدس بنز GLS

مرسدس بنز GLS

به گفته ی مرسدس بنز شتاب صفر تا صد کیلومتر مدل GLS450 حدود 5.9 ثانیه است که در مقایسه با نسل قبلی نیم ثانیه بهتر است.
مدل هشت سیلندر نیز با قیمتی در حدود 100 هزار دلار وارد بازار خواهد شد ولی قیمت دقیق آن هنوز اعلام نشده است.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/28
همین تا ۴ سال پیش با دلار ۴ تومنی میشد ۳۰۰ میلیون همین پارسال بی اوم سری ۵ بود ۴۰۰ میلیون سری ۷ ۶۰۰ میلیون الان سری ۵ شده ۳ میلیارد خخخ.پارسال هم قیمت ۱۰ تا بی ام و پارسال امسال متونی ی بی ام بخری.هر کیم از ایران خودرو نخره ضد انقلابیه خخخ.
1398/3/28
منظورم همون ۴ سال پیش بود اشتباه نوشتم پارسال،پارسال ۸۰۰ بود.تو همون ۴ سالم خیلیه.
1398/3/29
اینجا با این پول تویوتا پرادوی 15 سال پیشو میشه خرید.. هه
1398/3/29
فكر كنم با اين پول الان تو ايران بشه يك سانتافه كاركرده گرفت. واقعا كه اين خارجيا چقدر بدبختن !!😉😉😉