موضوعات داغ

چگونگی عملکرد پلیس راهور در مواجهه با کشف حجاب در خودرو

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بنا به گفته های فرمانده انتظامی پایتخت در صورت مشاهده کشف حجاب توسط تمام ماموران پلیس‌های تخصصی مشخصات خودرو، محدوده تخلف و زمان آن یادداشت شده و موضوع به پلیس امنیت اخلاقی گزارش می شود.
به نقل از فارس، سردار رحیمی در این خصوص توضیح داد که ماموران پلیس راهور وظیفه جلوگیری نداشته و تنها موظفند که موضوع را به پلیس امنیت اخلاقی گزارش کنند.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/3/28
آقای پلیس راهوار بجای این کارهای پیش پا افتاده و بی معنی و چاپلوس بازیا جلوی پلاک شدن ماشینهایی رو بگیر که در سال هزاران نفر از مردم کشورت رو میکشن. البته اگر هموطن باشیم.
1398/3/28
وظیفه سازمان استاندارد چیه؟ مگه نیروی انتظامی تخصصش تشخیص استاندارد بودن ماشینه؟ درضمن چه ربطی به بقیه تخلفات داره؟
1398/3/28
من ماشينم مدت ها تو پاركينگ خوابيده اونوقت برام پيام دادن كه تو ماشين شما كشف حجاب شده! براي اين پيام من نميدونم مدركشون چيه واقعا؟؟ هيچ نظارتي نيست و فقط دردسر مردم ميشه. بعد الان با اين كار همه حجابو رعايت ميكنن يعني؟!
1398/3/28
پلیس این مملکت وظیفه اصلی خودش که حفظ امنیت مردم و مقابله با تبهکاران و جرم و جنایت است رو ول کرده افتاده دنبال مقابله با مثلا بد حجابی و سگهای خونگی مردم...واقعا جای تاسفه....
1398/3/29
من که نه زن دارم،خودم هم تا جایی که میدونم مردم،شاید پلیس خلافش رو دیده ،واسم پیامک زده کشف حجاب کردم.باید برم پزشکی قانونی نامه بگیرم که من مذکر هستم؟؟بعد چهل و شش سال سن کشف حجاب کردم.
1398/3/29
حتما این کار نون توشه که اینا تو تکاپو افتادن و گرنه کلی ماشین با آلایندگی بالا داخل شهر تردد میکنه که سلامتی میلیون ها انسان رو به خطر میندازه
حنما کشف حجاب صدمات بیشتری داره و یه نفر که بدن حجاب رانندگی میکنه جان 10 میلیون نفر رو تو تهران به خطر میندازه