موضوعات داغ

لکسوس GX، پرادوی لوکس معرفی شد + گالری تصاویر

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
از زمانی که بی ام و اس یو وی بزرگ X7 را معرفی کرده است افراد زیادی از جلوپنجره ی بزرگ آن انتقاد کرده اند. اما در همین مدت لکسوس نیز در حال بزرگ تر کردن ابعاد جلوپنجره ی محصولاتش بوده و حالا مدل فیس لیفت شده ی GX نیز با این جلوپنجره ی بزرگ معرفی شده است. لکسوس از سال 2014 تغییری در مدل GX اعمال نکرده بود ولی برای سال 2020 تصمیم گرفته تا این شاسی بلند لوکس را ارتقا دهد.
بزرگ ترین تغییر همین جلوپنجره ی جدید است که نه تنها ابعاد بزرگی دارد بلکه خطوط آن نیز جدید هستند. چراغ های LED نیز جدید هستند و با محصولات مدرن لکسوس همخوانی دارند.

لکسوس GX

لکسوس GX

گرچه تصاویر کمی از لکسوس GX جدید منتشر شده است ولی می دانیم که این خودرو در تیپ های پریمیوم و لاکچری به صورت آپشن به پکیج Sport Design نیز مجهز خواهد بود. مدل های دارای پکیج اسپرت دیزاین رینگ های بزرگ 19 اینچی و کیت بدنه ی اسپرت دارند. آینه های جانبی، چراغ های عقب و خروجی های اگزوز نیز در این نسخه ها متفاوت هستند.

لکسوس GX

لکسوس GX

دیگر پکیجی که در لکسوس GX جدید می توان سفارش داد پکیج آفرود است. این پکیج شامل دوربین های متعدد، محافظ باک بنزین، خنک کننده ی روغن گیربکس و سیستم Multi-Terrain می شود. سیستم Multi-Tearrain امکان تغییر حالت های رانندگی مانند شن، گل و سخره را فراهم می کند. یک سیستم نیز برای حرکت خودکار خودرو در سرعت های پایین به نام Crawl Control وجود دارد که تنها در صورت درگیر بودن دنده ی کمکی وارد عمل می شود.

لکسوس GX

لکسوس GX

در بخش فنی لکسوس GX جدید تغییری حاصل نشده است. در کد GX460 همچنان شاهد همان موتور قبلی V8 با حجم 4.6 لیتر هستیم که 301 اسب بخار قدرت و 329 نیوتون متر گشتاور دارد. انتقال نیرو به هر چهارچرخ با استفاده از یک گیربکس 6 دنده ی خودکار انجام می شود. این مدل به دیفرانسیل لغزش محدود تورسن و دنده کمکی دو سرعته نیز مجهز است.
در مدل 2020 GX امکانات ایمنی مانند رادار بین خطوط، سیستم هشدار تصادف، رادار عابر پیاده، کروز کنترل هوشمند و نوربالای خودکار به صورت استاندارد موجود هستند. لکسوس 2 عدد پورت USB دیگر را هم در این خودرو تعبیه کرده است تا مجموعا تعداد آنها به 4 عدد برسد.

لکسوس GX

لکسوس GX

قیمت دقیق این مدل هنوز اعلام نشده است اما لکسوس GX در مدل 2019 به قیمت پایه ی 52 هزار دلار به فروش می رسد.
در انتها از گالری تصاویر این خودرو دیدن کنید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد