موضوعات داغ

فروش تابستانی خودروهای BMW با شرایط بی سابقه توسط پرشیا خودرو بمدت محدود

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
BMW کارکرده خود را بدهید، BMW نو از پرشیا خودرو با مزایای فوق العاده تحویل بگیرید
شرکت پرشیاخودرو شرایط فروش جدید خودروهای نو BMW را اعلام کرد. این شرایط فروش که تحت عنوان فروش تابستانی ویژه پرشیاخودرو در مدت محدود برگزار می شود در نوع خود بی سابقه است. علاقه مندان می توانند تنها با 30% پیش پرداخت و اقساط تا 48 ماه خودروهای 218i اکتیوتورر، 320i و 530i را به صورت تحویل فوری خریداری نمایند.
خودروهای مورد نظر در شرایط فروش تابستانی، دارای گارانتی پلاتینیوم پرشیاخودرو بوده که کامل ترین سطح از گارانتی برای خودروهای BMW در کشور به حساب می آید.
همچنین خریداران این خودرو ها پکیج ویژه اکسسوری و لایف استایل اوریجینال BMW را از پرشیاخودرو هدیه خواهند گرفت. در این جشنواره فروش ویژه، مالکین خودروهای BMW و MINI نیز می توانند خودروی کارکرده خود را تحویل پرشیاخودرو دهند و در مقابل خودروهای نو BMW را با همین شرایط استثنایی اقساطی ( با حداقل بهره ) تحویل بگیرند. اتفاقی که در نوع خود بی سابقه بوده و برای اولین بار جهت رفاه حال دوستداران برند های تکنولوژیک و برتر BMW و MINI توسط پرشیا خودرو مهیا شده است. علاقه مندان جهت اطلاع از لیست خودروهای کاکرده ب ام و و مینی که توسط پرشیا خودرو عرضه می شود می توانند به وب سایت www.BMWLAND.ir مراجعه نمایند . تمامی خودروهای موجود در این وب سایت دارای تاییده فنی پرشیا خودرو و گارانتی این شرکت می باشند .
علاوه بر خودروهای نو ب.ام.و که نام بردیم، علاقه مندان می توانند از این شرایط فروش ویژه برای خرید خودروهای کارکرده ب.ام.و و مینی نیز استفاده کنند. در حال حاضر پرشیاخودرو تنوع قابل توجهی از خودروهای کارکرده استثنایی همچون سری ۱، سری ۲، سری ۳، سری ۵، سری۷، ایکس ۱، ایکس ۳، ایکس ۴ و همچنین مینی کلاب من و ... را برای مشتریان عرضه می کند که تحت عنوان پرشیا خودرو پرمیوم سلکشن با گارانتی و تاییدیه این شرکت به فروش می رسند..
مشتریان محترم می توانند از 30 خرداد ماه تا 6 تیر ماه همه روزه (حتی در روز های تعطیل پنجشنبه و جمعه) از ساعت 9 صبح الی 21 برای خرید به دفتر مرکزی پرشیاخودرو و سایر نمایندگی های فروش آن در سراسر کشور مراجعه نمایند.
علاقه مندان جهت اطلاع از جزییات شرایط فروش می توانند با تلفن 4591 داخلی 3 تماس حاصل نمایند.
یا به نمایندگی های فروش پرشیا خودرو در سرتاسر کشور مراجعه کنند . جهت اطلاع از لیست نمایندگی های پرشیا خودرو مشتریان می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس https://persiakhodro.ir/
مراجعه کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/9
همه چی واسه پولداراست این دنیا
امیدوارم اون دنیا این جور نباشه.
1398/4/9
همه چی واسه پولداراست این دنیا
امیدوارم اون دنیا این جور نباشه.
1398/4/10
حدیث نفس کشوری که با ادعای عدالت، در آن شکاف طبقاتی، بدل به دره های طبقاتی شده...!
1398/4/11
شما خبر رو در تاریخ 9 تیر اعلام کردید درحالی که در متن زمان خرید رو 30 خرداد تا 6 تیر اعلام کرده!!!!!!!!!!!!!!