موضوعات داغ

تکلیف واردات خودروهای هیبریدی مشخص شد

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس آخرین مصوبه مجلس شورای اسلامی واردات خودروهای هیبریدی با تعرفه صفر درصد مجوز گرفته و این موضوع منتظر تایید نهایی شورای نگهبان است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، البته بنا به گفته های محمدرضا فیاض، مشاور وزیر صنعت معدن و تجارت واردات خودروهای هیبریدی با تعرفه صفر نیازمند صدور مجوز واردات توسط شورای هماهنگی سران سه قوه نیز می باشد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد با صدور مجوز مجلس شورای اسلامی و همچنین مجوز واردات شورای هماهنگی سران قوا و با تایید این موضوع در شورای نگهبان، واردکنندگان می‌توانند نسبت به واردات خودروهای هیبریدی بدون تعرفه اقدام نمایند.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/4
یه ماشین 30000 دلاری با دلار 13000 . ! میشه حدود 400 میلیون ؟
واقعا راهکار حساب میشه ؟ اگر ارز نیمایی بهش تعلق بگیره بازار تکون میخوره
وگرنه توی این دلال بازی مردم چیزی ب چشم نمیبینن
1398/4/5
آخه فقط مشکل این نیس قانونی ک میگن برای خودروهای تمام هیبریده که تو ایران هیچیشون نیس
1398/4/13
عزیز به لطف دلالان عزیز خودرو کارکرده کرولا 400-500 قیمت گذاری شده اگر این مصوبه اجرایی بشه شما یه کمری هیبرید بیاری 500 برات تموم میشه! این یعنی سفره دلال کوچکتر میشه، ثبت سفارش هم فقط برای هیبرید باز میشه و خبری از ارز نیمایی نیست
1398/4/14
تمام هیبرید دیگه چه صیغه‌ایه؟
1398/4/5
وقتی واردات خودرو ممنوع و سایت ثبت سفارش بسته است و هیچگونه مبادله ارزی صورت نمیگیرد، تغییر تعرفه واردات به صفردرصد چه کمکی میتواند بکند؟ اگر مبادله ای هم از طریق صرافی ها صورت بگیرد که حدود 15درصد کمیسیون صرافی به مبلغ خودرو اضافه میشود.