موضوعات داغ

انتظار خریداران، بازار معاملات خودرو را قفل کرده است

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
هر چند در حال حاضر سرنوشت بازار خودرو چندان مشخص نیست اما فعالان بازار خودرو به مشتریان این بازار توصیه می کنند که از خرید خودرو صرف نظر کرده تا در روزهای آینده با قیمت مناسب تری خودرو مورد نظرشان را خریداری کنند.
به نقل از پرشین خودرو، فعالان بازار معتقد اند که قیمت خودروها همچنان به سطح معقول و منطقی ای نرسیده و انتظار ادامه یافتن روند کاهش در روزهای آینده همچنان وجود دارد.
از یک طرف دلالان با توجه به شرایط فعلی بازار تصمیم گرفته اند که خودروهای در پارکینگ مانده خود را روانه بازار کرده تا هر چه سریعتر آنها را به فروش برسانند و از طرف دیگر نیز با توجه به کم شدن تقاضا برای خرید خودرو و افزایش رکود، انتظار ریزش بیشتر قیمت وجود دارد. البته در روزهای اخیر با کاهش عرضه خودرو از سوی شرکت ها جریان ریزش قیمت‌ها کندتر شده است.
گفته می شود اگر سیگنال های منفی جدیدی به بازار خودرو وارد نشود بازار با حفظ آرامش کنونی همچنان روند نزولی خود را ادامه خواهد داد.
گزارش‌های میدانی از بازار خودرو خبر از کاهش ۱ تا ۲ میلیون تومانی قیمتها دارد. به عنوان نمونه خودرو ساندرو استپ وی که در ماه گذشته برچسب قیمتی ۲۶۰ میلیون تومانی را نیز به خود گرفته بود در طی روز های اخیر با کاهش قابل توجه قیمت مواجه شده و فروشندگان آن را با قیمت ۱۹۰ میلیون تومان عرضه کرده اند. به علاوه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۱۳۰ میلیون تومان در هفته های اخیر به ۱۰۴ میلیون تومان رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد