موضوعات داغ

نگاهی به مسابقات 24 ساعته لمان 2019

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مسابقات 24 ساعته لمان ، یکی از لذت بخش ترین و مشهورترین مسابقات رانندگی در سراسر جهان است که به صورت سالیانه برگزار می شود. این سری مسابقات به سختی و استقامت شهرت دارند و تیمی در این مسابقات برنده می شود که رانندگان و خودروهای آن، توانایی ادامه دادن مسابقات برای 24 ساعت را داشته باشند. پورشه با 18 قهرمانی در مسابقات لمانز ، رکورد دار قهرمانی در این مسابقات است.
در مسابقات 24 ساعته لمان 2019 و در دسته LMP1 ،تیم تویوتا شماره 8 با رانندگی فرناندو آلونسو، کازوکی ناکاجیما و سباستین بوئمی به مقام قهرمانی دست یافت. تیم تویوتا شماره 7 برای مدت طولانی در صدر قرار داشت، که با یک حادثه دراماتیک در ساعت پایانی مسابقه، از دور رقابت خارج شد. در دسته LMP2 ، تیم آلپاین ماتموت، در دسته LM GTE Pro تیم AF Corse Ferrari و در دسته LM GTE Am، تیم Keating Motorsports Ford GT به مقام قهرمانی دست یافتند.
در حاشیه این مسابقات، پیش نمایش فیلم فورد در برابر فراری که به رقابت این دو خودروساز در مسابقات لمان 1966 اشاره دارد، پخش گردید. برای تهیه این فیلم، یک فورد GT40 به طور کامل ساخته شده تا فیلم به اندازه کافی واقعی به نظر برسد. در مسابقات 24 ساعته لمان 2019 ، فورد GT کلاسیک رژه ای نمایشی را نیز به ثبت رساند. در ادامه، می توانید تصاویری را از مسابقات 24 ساعته لمان 2019 مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/9
با سلام خدمت شما
ما در تیر سال۹۷ با توجه به اطمینان قلبی نمایندگی اردبیل شرکت شهرخودرو یک دستگاه خودرو کوپا فلگشیپ ثبت نام کردیم.پس از گذشت موعد تحویل که اسفند۹۷ می شد و در آن موقع با قیمت ۱۹۱میلیون تکمیل وجه می کردند،به ما گفتند که فعلا خودرویی جهت تحویل ندارند.
پس از مدتی در اوایل اردیبهشت با ما جهت تکمیل وجه تماس گرفتند و گفتند که کوپایی که به شما تحویل خواهد شد،نیوفیس است و از تیرماه شروع به تحویل خواهیم کرد و قیمتش ۳۲۱.۵ میلیون خواهد بود.
حال پس از ۳ ماه تکمیل وجه به ما اعلام کردند، که نیوفیس احتمالا پس از ۷ الی۸ ماه بعد تحویل خواهد شد و به شما همان مدل قبلی را خواهیم داد.(یعنی از ما به خاطر تحویل نیوفیس،۴۰ میلیون اضافه گرفتند)
امروز دوباره به نمایندگی (اردبیل) مراجعه کردیم و گفتند که مرکز به ما گفته است که فعلا ۵ تا فلگشیپ مدل ۹۷ داریم و هرکسی از مشتریان خواست،تحویل بدهید.(با همان قیمت ۳۲۱.۵ میلیون تومان)
من از شما می پرسم این انصاف است که علاوه بر این که خودرو را به ما تحویل نمی دهند،حدود ۴ماه است سودمشارکت راهم نمی دهند و هم اینکه در قرارداد ذکر شده که به ازای هر ماه تاخیر، ۲.۵درصد روی سود مشارکت اضافی خواهد شد، که این مورد هم رو هم ندادند.
تو رو خدا کمک کنید واقعا از این شرکت خسته شده ایم .پیگیری کنید مخصوصا برای شهرستان ها که دستمون به جایی نمی رسه.