موضوعات داغ

فروش خودروهای دست دوم بی ام و، دارای تایید فنی پرشیا خودرو

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
واردات خودرو به کشورمان همواره تحت تاثیر شرایط مختلفی بوده و از این بابت، بازار خودروهای دست دوم وارداتی در کشورمان همواره گرم بوده است. یکی از مسائلی که خریداران خودروهای دست دوم وارداتی با آن مواجه اند، تایید سلامت خودروهاست و برای این کار، نیاز است تا نمایندگی‌های واردکننده خودرو، نسبت به راه اندازی مجموعه‌هایی که بتوان خودروهای وارداتی را در آن به تایید رسانده و برای فروش آگهی کرد، اقدام کنند.
پرشیا خودرو که چندسالی است وظیفه عرضه خودروهای بی ام و به بازار کشورمان را برعهده دارد، از پیشگامان این امر بوده و با راه اندازی سایت بی ام و لند ، به خریداران خودروهای دست دوم بی ام و ، کمک می‌کند خریدی بی دغدغه و بدون مشکل را تجربه کنند. در این وبسایت، مدل‌های مختلفی از بی ام و های صفر و کارکرده آگهی شده‌اند و با کلیک بر هرکدام از آنها، می‌توانید به مشخصات آنها دسترسی داشته باشید.
یکی از مسائلی که برای خریداران خودروهای گران قیمت، نظیر مرسدس بنز و بی ام و اهمیت دارد، گارانتی و خدمات پس از فروش است، چرا که هزینه‌های تعمیر و نگهداری این خودروها به نسبت بالاست. در این زمینه نیز هیچ نگرانی وجود ندارد، چرا که تمامی خودروهای آگهی شده، دارای گارانتی شرکتی پرشیا خودرو هستند. علاوه برآن، می‌توانید این خودروها را به صورت اقساطی با بازپرداخت بلندمدت نیز خریداری نمایید. تمامی خودروها نیز پیش از آگهی شدن، توسط کارشناسان پرشیا خودرو، مورد بررسی قرار گرفته‌اند. در تصاویر زیر، می‎‌توانید دو نمونه از بی ام و های آگهی شده، که شامل یک نسخه بی ام و سری 7 مدل 2017 و بی ام و X3 مدل 2017 نسخه xDrive28i هستند را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/21
به هرچی میپرستید بگید اینا بر چه حسابی میگنم نماینده بنز و بی ام دبلیو و مازاراتی و کیا و هیوندایی هستن!!!!!!!!همین الان وبسایت کمپانی باواریایی ها رو چک کردم اصلا منکر داشتن نماینده در ایران میشن!! دفعه قبلم سر همین پرشیا خودور پیام دادم منتشر نکردید