موضوعات داغ

رنو تلیسمان سدان شیک فرانسوی

عکس مطلب اول
یکی از شرکت‌های خودروسازی پیشرو در زمینه تولید سدان‌های خانوادگی رنو است که برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ از خودروی تلیسمان در سگمنت D رونمایی کرد. رنو تلیسمان یک سدان خانوادگی است که به طور مشترک به وسیله رنو و نیسان توسعه یافته است و در سال ۲۰۱۶ وارد بازار خودرو شد؛ سرانجام در سال ۹۵ توسط نگین خودرو به بازار ایران راه پیدا کرد.
طراحی ظاهری
در نمای جلو، چراغ‌های روشنایی در روز C شکل LED در کنار چراغ‌های FULL LED جلو که در دو طرف جلو پنجره کوچک با خطوط افقی کرومی قرار گرفته‌اند نظر بیننده را به خود جلب می‌کنند. نشان رنو در مرکز جلو پنجره با طراحی بزرگ‌تر از قبل جلب توجه کرده است، به طوری که برخی از منتقدان این طراحی را بیشتر به طراحی‌های خودروسازان آسیای شرقی شبیه می‌دانند تا اینکه طراحی یک خودرو اروپایی باشد. طراحی خطوط بدنه مسیر ثابتی را دنبال می‌کنند و یا به آرامی محو می‌شوند اما به ناگاه رها نمی‌شوند.
در نمای جانبی، حاشیه کرومی پنجره‌ها به همراه پنجره سوم جانبی خودروهای لیموزین لوکس را در ذهن بیننده تداعی می‌کند و این قاب کرومی با طراحی نوک پیکان مانند خود بیانگر طراحی آیرودینامیک و پویای این نما می‌باشد. به خاطر سقف شیبدار بخش عمده بدنه خودرو زیر این قوس قرار گرفته و آن را شبیه به خودروهای کوپه می‌کند و علت این شباهت این است که در خودروهای کوپه، ستون C شیب بیشتری دارد. برجستگی‎ها و فرورفتگی‎ها و یا خطوطی که در طراحی گلگیرها استفاده شده است به همراه رینگ‎های زیبا جذابیت بیشتری به نمای جانبی خودرو داده‎اند.
در نمای عقب، چراغ‌های LED سه بعدی عریض و کشیده این خودرو که تا روی در صندوق عقب و نشان الماس ایستاده رنو واقع در وسط در صندوق عقب امتداد یافته‎اند بیانگر عرض زیاد این خودرو می‌باشد. چراغ‌های عقب مانند چراغ‌های روشنایی در روز جلو، زمانی که خودرو روشن بوده و در روشنایی روز روشن هستند و ۱۰ رنگ مختلف دارند. شیشه عقب با شیب کمی تند به صندوق عقب متصل شده و دوربین دنده عقب درون نشان رنو تعبیه شده و باعث عدم شلوغی در طراحی ظاهری عقب خودرو شده است. دو خروجی اگزوز ظاهری در قسمت پایین و زیر سپر قرار گرفته‌اند که هیچ خروجی اگزوزی به آن‌ها متصل نیست.
امکانات رفاهی
از امکانات رفاهی خودرو رنو تلیسمان می‎توان به: سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، سنسورهای پارک عقب و جلو، سه حالت مختلف رانندگی که شامل: راحت، اقتصادی و اسپرت می‎شود، قابلیت تنظیم برقی صندلی‎های جلو در ۱۰ جهت، گرمکن صندلی‎های جلو، صندلی راننده دارای ۶ حافظه، صندلی‎های جلو مجهز به سیستم ماساژ با قابلیت تنظیم شدت، قابلیت تنظیم در ۶ جهت پشت سری صندلی‎ها، سقف پانوراما، سیستم نمایش اطلاعات روی شیشه جلو، روکش چرمی صندلی‎ها، سنسور نور و باران، سیستم تهویه مطبوع دوگانه دستی و اتوماتیک، رینگ‎های ۱۷ اینچی، نمایشگر و نورپردازی‎های داخلی اشاره کرد.
رقبای رنو تالیسمان شامل پژو ۵۰۸، هیوندای سوناتا، تویوتا کمری و کیا اپتیما می‎شوند که تلیسمان با توجه به امکانات رفاهی خوب، موتور با کیفیت، قیمت رقابتی با رقبا و برخورداری از شهرت برند رنو می‎تواند خریداران را به خود جذب کند.
با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگ‎ترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار می‎رود برای خرید و فروش رنو تلیسمان به آگهی‌های بخش خرید خودرو مراجعه کنید.


منبع : ویرلن
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/18
180 میلیون بود. شده 800 . چند برابر آخه؟همون موقه که 180 بود صدای ههه درومده بود که چه خبره مگه؟ تاریخ سراغ نداره همچین ماجرایی رو!
1398/4/18
قینت رو اشتباه زدم. قیمت امروزش نهصده نهصد!!!!!!!!!!! باورتون میشه؟
1398/4/19
با این قیمتها خرید پراید برای خیلیها سخت شده وای به حال این!!!