موضوعات داغ

انتشار تصاویر مینی الکتریکی ، خودرو تمام الکتریکی جدید آکسفورد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
شصت سال پس از عرضه اولین نسل از خودروهای مینی، این برند محبوب خودروی الکتریکی جدیدش را رونمایی کرده است. این خودرو در آکسفورد تولید شده و از هم‌اکنون قابل سفارش است و عرضه آن از مارس ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.
یک بسته باتری Tشکل با حداکثر ظرفیت ۳۲.۶ کیلووات ساعت در کنار یک موتور الکتریکی ۱۲۵ کیلوواتی چرخ‌های جلو را به حرکت در می‌آورد. این به معنای قدرت ۱۸۱ اسب‌بخار و گشتاور ۲۰۰ پوند فوتی است که برای صفر تا صد در محدوده ۷.۳ ثانیه و سرعت محدود شده ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت کافی است. مسافت طی شده با یک بار شارژ باتری بین ۲۰۰ تا ۲۳۰ کیلومتر ادعا شده است.
مینی ادعا می‌کند خودروی الکتریکی جدیدش ۱۴۵ کیلوگرم سنگین‌تر از کوپر اس اتوماتیک است. برای مقایسه، صفر تا صد کوپر اس اتوماتیک در محدوده ۶.۷ قرار دارد. شارژرهای Type 2 و CCS گزینه‌های انتخابی خریداران هستند، که اگر از شارژر سریع ۵۰ کیلوواتی استفاده شود ۸۰٪ شارژ طی ۳۵ دقیقه ابتدایی حرکت به پایان می‌رسد.
مینی الکتریکی

مینی الکتریکی

مشخصات ظاهری خاصی هستند که خودروی مینی الکتریکی را از مدل غیرالکتریکی متمایز می‌کنند که از آن‌ها می‌توان به چرخ‌های لیزردیسک، جلوپنجره باریک‌تر و نشان‌های E اشاره کرد.
در فضای داخلی، ابزار رسانه سرگرمی دیجیتالی جایگزین دکمه‌های آنالوگ شده و خودرو چهار حالت رانندگی دارد؛ اسپورت، میانه و سبز که در همه خودروهای مینی وجود دارد در این خودرو هم دیده می‌شوند و همچنین شاهد سبز+ هستیم که تکنولوژی داخل خودرو و تهویه هوا را به منظور ذخیره انرژی غیرفعال می‌کند. همچنین سیستم گرمایشی ۷۵٪ بهینه‌تر از مدل عادی است.
این مدل الکتریکی دارای یک سیستم ناوبری استاندارد است، که شامل نمایش نقاط شارژ عمومی مخصوص این خودرو هم می‌شود.
سه سطح تجهیزات به خریداران ارائه می‌شود، که مدل میان‌رده دارای صندلی‌های گرمایشی، سنسورهای پارکینگ عقب و دستیار رانندگی است. در مدل بالارده شاهد سیستم صوتی هارمن کاردن، نمایشگر سربالا و سیستم رسانه سرگرمی ۸.۸ اینچی هستیم.
قیمت مدل پایین‌رده مینی الکتریکی ۲۷۹۰۰، مدل میان‌رده ۲۹۹۰۰ و مدل بالارده ۳۳۹۰۰ پوند است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد