موضوعات داغ

انتشار تصاویر جدید از مرسدس S کلاس ، آلمانی باوقار + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نسل جدید مرسدس S کلاس ، پرچمدار محصولات کمپانی اشتوتگارتی بنز، بزودی به بازار عرضه می‌شود و تصاویر جدیدی از این خودرو باوقار و شیک منتشر شده که آن را در پوشش‌های مرسوم استتار نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد مرسدس بنز هیچ عجله‌‌ای برای عرضه نسل جدید کلاس S خود به بازار ندارد و فرآیند توسعه این خودرو را بسیار آهسته و باحوصله پیش می‌برد.
نمی‌توان هیچ توصیف دقیقی را پس از مشاهده این ویدیو در مورد مرسدس بنز کلاس S عنوان کرد. تنها نکته‌ای که دیده می‌شود، یک نمونه پیش ساخته از این کلاس است که تحت پوشش‌های استتار سنگین تردد می‌کند، در حدی که حتی دستگیره‌های در آن نیز مشخص نیستند. تاکنون چندین مدل از نسل جدید مرسدس S کلاس با دستگیره‌های مختلف دیده شده‌اند، اما انتظار می‌رود این خودرو با دستگیره در کشویی وارد بازار شود.
مرسدس S کلاس

مرسدس S کلاس

یک جلوپنجره مشبک مشکی رنگ، زینت بخش نمای جلویی خودرو است که البته در نسل‌های قبلی مرسدس بنز S کلاس نیز دیده شده است. فناوری‌های خودران بسیاری در این نسل جای داده شده‌اند و سنسورهای مختلف و دوربین‌های مختلف، این خودرو را احاطه خواهند کرد. چراغ‌های LED مرسدس بنز کلاس S از تکنولوژی دیجیتال لایت بهره می‌گیرند که می‌تواند شکل‌ها و کلماتی را بر روی زمین و مقابل خودرو، به تصویر بکشد. خبرنگاران حدس می‌زنند که نمونه به نمایش درآمده، بالاترین تیپ از مرسدس کلاس اس ، موسوم به مرسدس بنز S560 باشد که از یک پیشرانه V8 چهار لیتری بهره می‌برد. به نظر می‌رسد نسخه‌های هیبریدی، با پیشرانه سه لیتری شش سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی نیز در این نسل حضور داشته باشند. نسل جدید مرسدس بنز کلاس S در سال 2021 به بازار عرضه خواهد گردید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/22
خداکنه شبیه این مرسدس های جدید نباشه
و اینکه اگزوزش هنوز فیکه؟؟