موضوعات داغ

نگاهی دقیق به فراری SF90 استراداله توسط تخت گاز + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فراری SF90 استراداله در ماه می میلادی معرفی شد و از آن زمان تاکنون، رسانه‌های معدودی حق دسترسی به جزئیات این ابرخودرو جدید فراری را داشته‌اند. به همین دلیل فراری دست به ابتکاری جدید زد. برای نخستین بار، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نمایشگاهی در بخش مرفه‌نشین لندن، تجربه نزدیکی از برخورد با فراری SF90 استراداله به صورت مجازی داشته باشند. فراری SF90 استراداله نخستین خودرو هیبریدی این برند است که از ترکیب موتور برقی و پیشرانه V8 بنزینی قدرت می‌گیرد. این خودرو قرار است برای فراری تاریخ‌ساز باشد، چرا که تاکنون خودروهای این برند دیفرانسیل عقب بوده‌اند و فراری SF90 استراداله، نخستین خودرویی از این برند است که می‌توان در حالت تمام برقی و به صورت دیفرانسیل جلو با آن رانندگی کرد.
اسپویلر عقب این فراری یکپارچه بوده و در مواقع لزوم، با تغییر زاویه و افزایش مقاومت هوا، نقش سیستم کمکی ترمز را ایفا می‌کند. علاوه بر آن، این اسپویلر یک تکه در مواقع لزوم موجب ایجاد چسبندگی بیشتر برای فراری SF90 استراداله و کنترل بهتر خودرو سرپیچ‌ها می‌شود. حتی رینگ‌های خودرو نیز از تعدادی تیغه باریک تشکیل شده‌اند که در حالت چرخش، حالتی شبیه به روتور در موتور هواپیما دارند و جریان هوا را بهتر مدیریت می‌کنند.
با ورود به کابین، دیدنی‌های بیشتری انتظار ما را می‌کشند. طرح کلی کابین با نگاهی به فراری‌های کلاسیک ساخته شده، اما نمایشگرهای لمسی متعدد، ظاهری آینده‌نگرانه به آن بخشیده‌اند. فراری SF90 استراداله در سال 2019 و در کنار دیگر مدل‌های هیبریدی فراری، به بازار عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد