موضوعات داغ

با امکانات پژو 301 ایرانی در مدل های مختلف آشنا شوید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
روز گذشته در رابطه با پژو 301 ایرانی در خودروبانک صحبت شد و به این موضوع پرداختیم که نسخه ایرانی پژو 301 به صورت ساده و آپشنال با برنامه ریزی فعالیت بلند مدت قرار است که از بهمن ماه سال جاری به خط تولید اضافه شده و از اردیبهشت ماه سال آینده نیز شاهد عرضه آن در بازار باشیم، حال فرصتی پیش آمد تا مروری کوتاه بر روی تجهیزات بکار رفت در مدل های مختلف این اتومبیل داشته باشیم و مشتریان می توانند با پرداخت هزینه بیشتر از امکانات بیشتری هم بر روی اتومبیل خود بهره مند شوند.
همانطور که پیش از این گفته شد، خودروی پژو 301 ایرانی با موتور 1.6 لیتری EC5 در تمامی مدل های خود به مشتریان عرضه خواهد شد که مصرف سوخت کمتر و خروجی قدرت بیشتری نسبت به موتورهای معروف و پرکاربرد TU5 در کشور داشته و می تواند در حداکثر کارایی خود نیروی 115 اسب بخاری و گشتاور 150 نیوتن متری تولید کرده و در اختیار کاربران خود قرار دهد. اما تفاوت اصلی 4 مدل مختلف اتومبیل برای عرضه به مشتریان در امکانات رفاهی و برخی تجهیزات آن خواهد بود که در ادامه سعی داریم مروری بر روی آنان داشته باشیم.

پژو 301 ایرانی

پژو 301 ایرانی


در ابتدا به نسخه پایه پژو 301 تولید داخل خواهیم رسید که با گیربکس دستی 5 سرعتی از نوع BE4 به مشتریان عرضه می شود. از تجهیزات در نظر گرفته شده برای این نسخه می توان به رینگ های فولادی 15 اینچی، کامپیوتر سفری، سیستم پخش مجهز به USB و AUX اشاره داشت، این درحالیست که برای نسخه پایه پژو 301 ایرانی که بدون شک قیمتی مناسب برای اقشار متوسط جامعه خواهد داشت، تجهیزات بسیار ساده ای از جمله شیشه بالابرهای برقی تنها برای درب های جلو، آینه های جانبی تنظیم شونده به صورت دستی، سیستم تهویه مطبوع دستی و همچنین از همه جالب تر، سیستم ترمز عقب کاسه ای در نظر گرفته شده است.
یک پله بالاتر، به نسخه فول پژو 301 با گیربکس دستی خواهیم رسید که تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسخه پایه خود خواهد داشت، زیرا بر روی این نسخه مشتریان می توانند از امکاناتی همچون رینگ های 15 اینچی آلومینیومی، شیشه بالابرهای برقی برای تمامی درب های اتومبیل، آینه های برقی جانبی، سیستم کروز کنترل، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت اتصال به تلفن همراه، سنسور پارک عقب، دوربین دنده عقب و همچنین پشت سری برای صندلی های عقب اشاره داشت، هرچند این نسخه از ترمز کاسه ای برای چرخ های عقب و همچنین سیستم تهویه مطبوع دستی استفاده می کند.

پژو 301 ایرانی

پژو 301 ایرانی


بخش قابل توجهی از امکانات نسخه فول پژو 301 با گیربکس دستی برای نسخه پایه پژو 301 با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک آیسین ژاپن نیز در نظر گرفته شده است، با این تفاوت که سیستم ترمز اتومبیل در جلو و عقب به صورت دیسکی بوده و همچنین از سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها در کنار سیستم ESP به عنوان تجهیزات استاندارد خود سود می برد.
در آخر هم به نسخه فول پژو 301 اتوماتیک خواهیم رسید که از امکانات منحصربه فرد آن نسبت به نسخه پایه پژو 301 اتوماتیک می توانیم به آینه های تاشو برقی، رینگ های آلومینیومی 15 اینچی دو رنگ مشکی و نقره ای، عرضه آینه های جانبی با رنگ مشکی، سانروف برقی دوحالته، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، نمد کاپوت و همچنین سر اگزوز استیل اشاره داشت.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/27
با این امکانات بیشماری که نوشتین موندم بخندم یا گریه. هر جای دنیا بری بگی پشت سری صندلی عقب آپشنه میفرستنت پیش روان پزشک تا تست سلامتی روان ازت بگیرن. این است استعمار صنعت خودرو یک کشور
1398/5/1
سر اگزوز استیل رو یادت رفت!!! آپشن خیلی مهمیه.
1398/4/30
این ماشین از لحاظ قابلیت های فنی یه چیزی بین پژو ۴۰۵ و ۲۰۷ هستش و طبیعتاً از نظر قیمتی هم باید بین این ۲تا باشه و نهایتاً تا ۱۰۰ میلیون ارزش خرید داره ! البته نه مثل پژو ۲۰۰۸ که ۱۰۴ میلیون قیمت گذاشتن و تو بازار ۲۵۰ میلیونه شد . قیمت بازارش نباید بیشتر از ۱۰۰ میلیون باشه .