موضوعات داغ

وزیر ارتباطات: مشکل فنی در اتصال کارت سوخت به کارت بانکی نداریم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
محمدجواد آذری جهرمی با حضور در جدیدترین دوره از نمایشگاه الکامپ ایران پیرامون کارت سوخت و اتصال آن به کارت بانکی صحبتی با اصحاب رسانه داشت و در این خصوص اعلام کرد که هیچگونه مشکلی فنی در راستای اتصال کارت بانکی به کارت سوخت وجود ندارد.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات با حضور در بیست و پنجمین دوره از نمایشگاه الکامپ ایران به بازدید از غرفه های حاضر در نمایشگاه پرداخت و با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات بسیاری از آنان پاسخ داد، اما موضوع جالب توجه برای خودرویی‌ها صحبت در رابطه با اتصال کارت سوخت و کارت بانکی بود که در این خصوص وزیر ارتباطات اعلام کرد که این وزارت خانه هیچگونه مشکل فنی برای اتصال کارت سوخت اتومبیل به کارت بانکی مالکین وسایل نقلیه ندارد.
با مطرح شدن این سوال که چرا استفاده از کارت بانکی بجای کارت سوخت اتومبیل منتفی شده است، وزیر ارتباطات اعلام کرد که هیچ اشکال فنی در زمینه‌ اتصال سیستم کارت سوخت خودرو و کارت بانکی مالکین وسایل نقلیه وجود ندارد و همین حالا نیز این قابلیت امکان فعال‌ سازی دارد. موضوعی که از ابتدا مطرح شده است، موضوع بنزین دونرخی بود که به طور طبیعی امکان استفاده از کارت بانکی بجای کارت های سوخت مرسوم وجود داشت. اما به نظر می ‌رسد که استفاده از کارت بانکی در سناریوی بنزین تک ‌نرخی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی کشور همخوانی چندانی ندارد.

وزیر ارتباطات، مشکل فنی در اتصال کارت سوخت به کارت بانکی نداریم

وزیر ارتباطات، مشکل فنی در اتصال کارت سوخت به کارت بانکی نداریم


محمدجواد آذری جهرمی با این عنوان که اطلاعات زیادی در رابطه با موضوع حذف کارت بانکی بجای کارت سوخت ندارد اضافه کرد، در این رابطه نمی توان حداقل فعلا اظهار نظر کرد و در آینده می بایست بررسی های بیشتری صورت گیرد، اما در شرایط فعلی هیچ اشکال فنی برای اتصال کارت بانکی به کارت سوخت اتومبیل ها وجود ندارد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از زومیت، محمدجواد آذری جهرمی به این موضوع اشاره کرد که متولی اصلی این طرح شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران هست و هنوز توضیح دقیقی در رابطه با علت حذف و منتفی شدن این طرح ارائه نداده است و انتظار می رود که شرایط دریافت کارت سوخت المثنی برای کسانی که کارت سوخت ندارند و یا آن را گم کرده اند به زودی اعلام شود، زیرا مهلت زیادی برای آغاز بکار مجدد کارت سوخت در جایگاه های سوخت سراسر کشور باقی نمانده است و نیاز است که زیرساخت های لازم مهیا شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/4/29
این همون وزیریه که می گفت برای رجیستری گوشی مشکلی وجود نداره الان ده ها هزار گوشی مردم بدبخت به علت مشکل و دعوا بین گمرک و همتا بلاتکلیف مونده و هیچکس جوابگو نیست اینم آش جدیدیه و وزیر واسه مردم پخته همه می دونن کلا طرح های شما توی یکساعت تصمیم گیری میشه و اشکالاتش با آزمایش و تجربه روی مردم یواش یواش درست میشه ...